kuinka kauan tapailua ennenkuin seurustelemaan?

Vierailija

Itse olen tapaillut miestäni 9kk, eikä hän vieläkään halua seurustella. Mies vaan sanoo että haluaa pitää asiat simppelinä ja että näin on hyvä olla 0_o ymmärrä häntä!

Miten teillä? :) Kuinka pitkään tapailua ennen seurustelua?

Kommentit (9)

Vierailija

Mä olin kutakuinkin kuukaus aiemmin eronnu 7-vuoden suhteesta. Sit tapasin vanhan tuttuni, joka oli aina ollu mulle "se saavuttamaton". Kerran baarista mies eksyi mukaan kotiin. Seuraavana päivänä tosi läheisinä. Ja siitä seuraavana päivänä mies tuli taas yöksi. Mies oli vähän väliä meillä ja tiivistä yhteyden pitoa muutenki puhelimen kautta. Sovittiin ensin että edetään rauhallisesti, mutta tunteen oli molemmilla niin vahvat että jo viikon päästä alkoi seurustelu. (Minulla on edellisestä suhteesta 3-vuotias lapsi). Kuukauden päästä yhteen muutto. Neljän kuukauden päästä kihloihin, nyt yritetään lasta ja suunnitellaan häitä :D (seurusteltu lokakuusta). Jotkut sanoo että edetään liian pian, mutta meidän mielestä ei ole tiettyä aikarajaa milloin seurustella, milloin häät ym. Jokainen pari etenee omalla tahdillaan ja niin kuin kummankin on hyvä. Jos kemiat kohtaa niin hyvin ja kaikki tuntuu varmalta (niinkuin meillä) niin miksi ei, mutta kuten mainitsin; jokainen omalla tahdillaan. Mikään kiire ei valmiissa maailmassa ole mihinkään. Sinun tapauksessa tapailua on ollut kyllä mielestäni todella pitkään, mutta jos teillä on hyvä olla näin, niin mitäpä se haittaa.. Jos asia askarruttaa niin kannattaa puhua miehen kanssa, että miten hän näkee asian. Mitä hän haluaa tulevaisuudelta ja onko vakavissaan.. Tsemppiä! :D

Vierailija

Itselläni on samanlainen tilanne. Olen tapaillut kyseistä miestä kohta 11 kk ja ei mitään puhetta seurustelusta. Kännipäissään ehdotti kyllä että ruvetaan seurustelemaan mutta seuraavana päivänä veti sanansa takasin joten jatkettiin samaa rataa kuin tähänkin asti.. tapailua.. Kysyinkin mieheltä pari viikkoa sitten että mikä on jutun nimi kun ei miehestä kuulu mitää. Vastaus oli vaan että ei tiedä ja ei osaa sanoa asiaan mitään mutta ei haluaisi välttämättä lopettaa suhdetta.

Vierailija

mielenkiintoinen aihe kyllä, itsekkin tapaillut muutaman kuukauden mutta eipä vielä seurustella.

kerran juteltiin aiheesta ja itse olin sitä mieltä että seurustellaan mutta mies vastasi kierrellen että ei seurustella.

ja mitä se seurustelu sitten on tai miten se sitten eroaa tapailusta? seurustelussa vissiinki sitte ns. ollaan vakavissaan jne. mutta omalla kohdalla ollaan kyl vakavissaan ja ollaan uskollisia toisillemme jne. eli tarkottaisko tapailu sit sitä että saa olla muitakin suhteita vai?

Vierailija

Minusta tapailun muuttuminen seurusteluksi on todella tapauskohtausta. Itselläni ei ole kokemusta kuin nykyisestä suhteestamme, ja me emme tainneet tapailla kuin muutaman viikon, jos oikeastaan sitäkään. Meillä ei koskaan päätetty, milloin alamme seurustella, joku päivä vain totesimmme, että taidamme olla yhdessä. Tai no, kyllä minä kysyin vitsillä, kuinka kauan poikkikseni aikoo olla sinkku Facebookissa, mutta muuten emme koskaan mitään sopineet.

Tuttavani kuitenkin tapaili ystäväpoikaansa melkein 8 kuukautta, ennen kuin siitä tuli oikeasti suhde. Itse en ole oikein varma, mistä tapailun ja seurustelun erottaa, sillä olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä kaksi vuotta, mutta minusta tuntuu silti siltä, että viimeiset kolme kuukautta (hän muutti pois yhteisestä asunnostamme) olemme enemminkin tapailleet kuin seurustelleet. Mutta toisaalta taas niin vahvalla pohjalla ei sitä osaa enää ajatella minään muuna.

Vierailija

Me päätimme jo 3 päivän jälkeen että seurustellaan :) tuntui vaan oikealta. Nyt olemme olleet yhdessä yli 4 vuotta. Aika erikoista mielestäni että hän ei 9 kuukauden jälkeen vieläkään halua seurustella...

Vierailija

miksi sitoutua kun saa saman ilman varsinaisia "velvoitteitakin".. eikös se kuulosta monen miehen unelmalta :o eipä sillä itse olen melko lailla samassa tilanteessa, kuukausia vain noi 6.....

Vierailija

Mikä teitä naisia vaivaa siis ihan oikeesti. Kuullostaako susta siltä kun luet tota omaa ja toisen kirjoittamaa kuvausta "parisuhteesta" siltä, että teillä on meneillään rakkaussuhde, jossa molemmat haluavat olla aidosti toisen kanssa ja jakaa elämänsä. Ihastunut ja rakastunut mies ei todellakaan pidä rakastettuaan tuollaisessa toisarvoisessa asemassa, vaan päinvastoin tekee selväksi naiselleen ja tuttavilleen haluavansa kulkea juuri tämän naisen kanssa. Olet viimeiset 11kk toiminut ko. miehelle mukavan helppona ratkaisuna, jolta saa seuraa ja seksiä juuri oman toiveen mukaan ja johon ei tarvitse sitoutua pätkän vertaa jos ei jonain päivänä kiinnosta.

Vierailija

Mun mielestä mitään aika rajaa joka ainakin olisi pitänyt tuntea ei ole. Seurustelun voi minusta aloittaa silloin kun siltä tuntee. Toisilla se vie enemmän aikaa kuin toisilla.

Itse ainakin aloitin seurustelun kun olimme noin kuukauden tunteneet. Voi olla, ettei miehesi elämän tilanteeseen mahdu seurustelua tai hän ei vain halua seurustella. Itse ainakin sinun tilanteessasi puhuisin mihen kanssa mikäli asia vaivaa. (=

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat