Inhoan poikaystäväni parasta kaveria

Seuraa 
Liittynyt28.12.2010

Otsikkohan sen jo tiivistää. Todellakin, inhoan avokkini parasta miespuolista kaveria. En voi sietää häntä. Välttelen kaikin keinoin hänen ja hänen kihlattunsa (jota myöskin inhoan...) seuraa. Mikään ei saa niin raivon partaalle kuin tyhmät ihmiset. Inhoan kaveria mm. saamattomuuden, epäkohteliaisuuden ja takertuvuuden (tyyppi soittelee avolleni vähintään 10 kertaa päivässä vain kysyäkseen missä avoni on tai mitä kuuluu tai pyytääkseen jotain palvelusta) takia. En osaa kuvailla tuota ihmistyyppiä tarpeeksi hyvin, mutta ei ole ehkä tarviskaan. Mä kuitenkin oikeasti haluaisin oppia sietämään sitä jätkää, mutta en pysty. Onneksi avolla on ihaniakin ystäviä, mutta tämä tyyppi on vain ylitseampuvan ärsyttävä. Avoni on 22 ja paras kaveri 21, itse olen 20.

Muita samanlaisessa tilanteessa olevia? Purkakaa tunteitanne!

Kommentit (7)

Vierailija

Minä!

En jaksa selittää koko tarinaa inhoni takana, mutta lyhyesti: poikaystäväni (joka myöskin on avomieheni) kaveeraa tyypin kanssa joka on "bestis" yhdelle muijalle jota inhoan sydämeni pohjasta. Tämä poikkikseni kaveri on myös mm. haukkunut minua KUULUVASTI kun hän oli abc: llä sen muijan kanssa. Kiukkuni alkaa kiehumaan pelkästään sen naaman näkemisestä, huh huh

Vierailija

Tuttu tunne!
Ja minusta tämä on aika tavallista. Ja meillä tämä menee myös toisinpäin; poikaystäväni ei pidä minunkaan kaikista lähimmistä ystävistäni.

Vierailija

Osittain sama tilanne.. En voi sanoa että vihaisin poikaystäväni parasta ystävää (vaikka aika hyvin sopiikin sun kuvaukseen sun poikaystävän bestiksestä), hän on kuitenkin aina ollut mukava minua kohtaan. Aina välillä hänen takertuvaisuutensa MINUUN sen sijaan saattaa ärsyttää, sekä minua että poikaystävääni. Hänen tyttöystävänsä, ja kihlattunsa, taas jostain syystä ärsyttää ja paljon. Minäkään en kestä tyhmiä ihmisiä, ja tässä vasta laatu-esimerkki. Ja ärsyttävintä on ettei tämä tajua olevansa tyhmä. Ja hänenkin takertuvaisuus minuun, vaikka en oikeastaan edes tunne häntä. Ja jotenkin hän olettaa että minua esim kiinnostaa jos hän on saanut äidiltään ilmaisiksi vauvanvaatteita, vaikka ei edes suostu kutsumaan minua ristiäisiin vaikka poikaystäväni (kenen kanssa olen jo seurustellut paljon kauemmin kun hän poikaystäväni kaverin kanssa) on kummi?? Voin myöntää että suurin osa loukkaantumistani johtuu tuosta ristiäis hässäkästä.

Vierailija

Minä täällä! En voi sietää poikaystäväni parasta ystävää. Olemme kaikki 18-vuotiaita. Poikaystäväni kaveri soittelee hänelle aivan koko ajan. Useinmiten hänellä ei ole tärkeää asiaa, mutta yrittää kaikin tavoin pitkittää puhelua.
Hänen ystävänsä myös yrittää mahdollisimman paljon tunkea kaiken maailman juttuja viikonlopulle, vaikka hyvin tietää, että se on minun ja poikaystäväni harvinaisia hetkiä olla yhdessä. Hänen ystävänsä käyttäytyy myös ilkeästi minua kohtaan, mutta mielistelee kun poikaystävä on näkyvillä.
Nyt ensi viikonlopuksi hän keksi taas uuden asian, sopi siitä ties kuinka monien ihmisten kanssa (ettei asiaa vain voida enää peruuttaa) ja sen jälkeen vasta ilmoitti tästä poikaystävälleni. Tekisi mieli jo vierailla hänen ystävänsä luona ja sanoa pari valittua sanaa..

Vierailija

En ennen tykännyt mieheni parhaasta ystävästä! Tämä ihminen syyllisti minua siitä, etten antanut mieheni lähteä mihinkään vaikka mies halusi jäädä kanssani. Tämä paras kaveri ei hyväksynyt meitä ja haukkui minua, eikä mieheni aluksi puollustanut minua. Vaadin häntä selvittämään asiat ja mieheni selvittikin, mutta miehen paras kaveri ei ikinä suoraan pyytänyt minulta anteeksi! Joten tästä syystä en ikinä tule pitämään hänestä, mutta siedän, koska tämä ihminen on miehelleni tärkeä ja haluan hänen olevan onnellinen, tietenkin niin ettei se jyrää minun onneani!

Vierailija

Meidän suhteen alkupuolella kun oltiin yhessä juomassa, niin poikaystävän hyvä ystävä antoi tälle kaveripusun. En nähnyt tilannetta, ja jos olisin, en olisi siitä mitään varmaan välittänytkään. Mutta kuulin asiasta tähän tyyliin "TAAS PEKKA JA JUSSI SUUTELEE KUNNOLLA TUOLLA EI OO TOTTA KAUHEETA KIEHNÄÄMISTÄ " jne. Niin siinä järkyttyi vähän, varsinkin kun suhde oli alussa ja olin uudessa porukassa. Muutenkin tää sen hyvä kaveri tykkää avautua kännissä miten rakas ystävä mun poikaystävä on sille ja sitten se saattaa halata sitä. Se on jostain syystä tosi ärsyttävää. Johtuen kyllä varmaan just tosta "ensivaikutelman" aikana tapahtuneesta jutusta. En tykkää enää viettää iltaa niiden kanssa kun tulee heti mieleen "se kauhun tilanne" kun luulin että mun poikaystävä "pettää" mua toisen jätkän kanssa.

Aika pitkä stoori, ja vähän hankala poikaystävälle selittää miksen tykkää tossa porukassa liikkua. Kun se heti luokittelee tilanteen niin, että oon mustasukkanen ja että luulisin sitä homoksi. En oikeestaan itekkään tiiä onko se niin että oisin mustis, en vaan enää tykkää viettää aikaa niiden kanssa, varsinkaan jos ne taas heittävät jotain "no aww säkin tärkeä mulle" läppää.
Avautuminen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat