Mies ja unet

Vierailija

Elikkä mieheni työpaikalla on paljon hänen ikäisiään nuoria naisia. Se ei ole minulle mikään ongelma, vaikka miehellä oli jotain pientä vispilänkauppaa erään naisen kanssa. Mieheni ei ollut se aktiivinen osapuoli siinä asiassa. Asia selvitetty ja anteeksi annettu. Nyt mieheni on alkanut nähdä unta eräästä toisesta työpaikan nuoresta naisesta. Unet ovat todella härskejä ja seksiin viittaavia. Kysymys kuuluu: Pitääkö mun huolestua, että siellä työpaikalla on jotain meneillään vai luottaa siihen, että nää on miehen alitajunnan tuottamaa mielikuvitusta, jolla ei ole mitään todellisuus pohjaa? Ja sitten mua häiritsee, että vaikka nää unet ei perustuiskaan mihinkään todelliseen tapahtumaan niin haluaako mieheni tätä toista naista? No sinänsä katsoahan saa, mutta ei koskea. Itse hän kieltää kaiken. Olen usein ärtynyt aamuisin, kun olen herännyt yöllä hänen härskeihin mutinoihinsa kesken unien. Voin myöntää, että unet tekevät minut hieman mustasukkaiseksi, joten kysyn vielä, että miten te suhtautuisitte tälläiseen tapaukseen?

Kommentit (3)

Vierailija

Tätä aihetta on sivuttu vanhalla foorumilla:
http://www.cosmopolitan.fi/forum/keskusteluarkisto/5290-pettamisunet-par...

Se mitä itse kirjoitin löytyy ketjun viimeisestä viestistä. Lyhyesti, uskon että pettämisunet ovat täysin normaaleja ja unien täytyykin olla tavallisuudesta poikkeavia. Mielestäni pettämisfantasiatkin ovat normaaleja tai vähintääkin ymmärrettäviä, mutta silloin ihmisen tietoisuus on mukana valvomassa ja "tuomitsemassa" mikä on sallittua, joten ne tulee helpommin myös torjuttua mielestä.

Vierailija

Ole mustasukkanen, mutta silleen pienesti ja söpösti :) En todellakaan usko että mitään on meineillään tai ainakaa noista unista sitä ei voi arvioida.
Miksi olen tätä mieltä? syy 1: Itse oon nähny useemmastakin työkaverista seksuaaliesti latautunutta unta, ja useamman kerran yhdestä samasta miehestä, jonka kanssa ollaan tosi hyviä ystäviä duunissa, mutta vaikka en olisi varattu en ikinä haluaisi mitään seksuaalista hänen kanssaan. Eli oman kokemukseni mukaan unissa näkee jotain kieroutunutta mitä aamulla ihmettelee ja yökkäilee :DD
Syy 2: Oma poikaystäväniki näkee seksiunia ties kenestä. Pari aamuu sit se heräs ihan kiimasena ja arvasin et nyt on ollu kiva uni sil. Tinkasin siltä pitkään kenestä se oli nähny unta. Viimein se nolona sano että mun kolme vuotta nuoremmasta serkustani. Mä vaan nauroin, koska tiedän ettei se todellakaan himoitse mun serkkua ^^

Jätkät vaan näkee unia ties mistä. Ehkä se on puutteessa ku näkee usein tollasii unii? Ravitse sitä paremmin ;)

Vierailija

Ymmärrän toki, että unet on unia. Näitä vaan esiintyy mielestäni liian usein(4-5 krt./viikko) ja mies voihkii tän naisen nimeä unissaan johon sitten herään. Ääneen tulee myös kommentteja naisen ulkomuodosta ja jopa muutamia kertoja on kosketellu itteään unissaan kuiskaten tän naisen nimeä ;P Menee jo vähän yli ymmärryksen, mies sanoo, ettei edes muista näitä unia?! Enhän tietäis näistä unista, jos en heräis joka toinen yö niitä kuulemaan.. eikä kyllä haittais olla tietämättä. Mutta nyt kun tiedän niin asia häiritsee. Ei tämä työkaveri ole edes mitenkään ruma, enemmänkin tavallinen nuori nainen. Miehestäni hän on mukava ja hauska, itse näin sanoi!

Ja tosta puutteessa olemisesta niin asia on niin, että minä se meillä elän puutteessa! ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat