haistanko outoja

Vierailija

Mistä se johtuu että haistaa jonkun tietyn miehen käyttämän hajuveden vaikkei miestä ole lähettyvillä ja vaatteissanikaan ei pitäisi se haista kun en ole käyttänyt muistaakseni niitä tämän miehen kanssa ollessani?
Haistoin sen myös sängyssäni jossa tosin mies on ollut mutta esim. paripäivää sen jälkeen kun hän oli käynyt en haistanut mitään vaan ehkä vasta viikon päästä siitä?

Toinen että tänään aamulla valkovuotoni haisi ihan spermalle vaikka viime yhdynnästä on noin. vk ja olen pessyt useaan kertaan alakertani sen jälkeen! Muutenkin alapään haju tuntuu voimakkaammalta, siis silleen että se minua häiritsee..

am I going crazy or what???

Kommentit (4)

Vierailija

voiko tuo alakerran voimistunut haju johtua lähestyvistä menkoista, niiden pitäisi alkaa nyt vknloppuna.. en kyllä vain ole aikaisemmin huomannut tätä..

Vierailija

Jotenkin repesin tälle viestille : D hehehee

Sulla voi olla joku tulehduksen poikanen alakerrassa, jos mälliltä haisee.. Ainakin ne mällit mitä minä oon haistellu niin haisee ihan sika pahalle.

Katoin muuten tänään just ohjelman jossa sanottiin että aivoissa on muistijälkiä tuoksuista! Että jos sanotaan että tämä vesi haisee piparmintulle niin ihmisellä saattaa kävästä aivoissa semmonen piparmintunhajunmuistijälki : D hehehee et varmaankaan oo tulossa hulluksi!

Vierailija

joo no pakko myöntää kun tätä kirjotin itse niin vähän huvitti minkälaisia asioita sitä rupeaa miettimään :D

vvoi shit jos on tulehdus, tosin ei tänään enään tuoksahda voimakkaasti et en sit tiiä oliko ohimenevää... ja sinänsä se ei haissut ns. pahalle, enemmänkin oudolle.. mut ei niinku semmonen että hyii hemmt..*! tai edes nenän nyrpistystä xD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat