Suhteen tulevaisuus

Vierailija

Olen seurustellut syksystä asti ihanan miehen kanssa, joka on myös opiskelukaverini. Suhteemme ainoa ongelma on se, että kahden vuoden kuluttua valmistumisen jälkeen mies ottaa haltuun perheyrityksen toisella paikkakunnalla ja on pitkälti sidottu sinne loppuelämäkseen.

En osaa keskittyä nykyhetkeen, sillä mietin kokoajan tulevaa. Tiedän, että mikäli haluan pysyä miehen kanssa, on minun muutettava hänen mukanaan. Itse en oikein tiedä, mitä tulevaisuudelta haluan opintojen jälkeen. Olen matkustellut paljon ja haluaisin ehkä vielä asua ulkomailla. Miehen kanssa tämä ei ole mahdollista. Minua ahdistaa se, että rakastan miestä, mutta tulevaisuus painaa alinomaan mieltä.

Onko kellään kokemuksia vastaavista tilanteista? Miten te suhtautuisitte?

Kommentit (2)

Vierailija

Kuulostaa kyllä stressaavalta. En ole itse ollut samassa tilanteessa, mutta uskon kohtaloon ja ajattelen aina että asioilla on jokin tarkoitus. Joko sinun on tarkoitus mennä miehesi matkaan tai sitten ei ole. Asiat kuitenkin aina järjestyvät, niinhän ne ovat tähänkin asti järjestyneet vai mitä (:

Koita olla ajattelematta asiaa niin intensiivisesti, olet kohta ihan umpikujassa. Anna elämän kuljettaa, se kyllä tietää mitä tekee (:

Vierailija

Kiitos kannustuksesta! Yritän parhaani mukaan olla ajattelematta asiaa, mutta välillä huomaan, että mitä enemmän yritän olla ajattelematta asiaa niin sitä enemmän se täyttää mieleni...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat