Liukkaus seksissä

Vierailija

Heippa! Kipeästi olen neuvoja tai omakohtaisia kokemuksia vailla, toivottavasti tulen niitä siis saamaan! :)

Elikä siis, olemme poikaystäväni kanssa seurustelleet puolisen vuotta, ja seksiä suhteessamme on ollut n. viitisen kuukautta. Alusta asti kaikki seksin suhteen on mennyt hyvin, mitään parantamisen varaa ei olla löydetty ENNEN KUIN viimeaikoina. Ongelmana on se, että minä kostun "liikaa" ennen yhdyntää, jolloin miehen penis luiskahtaa jatkuvasti mun sisältäni ulos eikä yhdyntä näinollen onnistu.

Ollaan poikaystäväni kanssa keskusteltu tästä ilmenneestä ongelmasta, ja mietitty apukeinoja. Toimisiko mahdollisesti se, että mies jättäisi hetkeksi minun lämmittelemisen (eli yleensä sormettamisen) pois ja kokeiltaisiin liukkaria sen sijaan? Entäpä kortsut väliaikaisesti? En yhtään tiedä mikä tässä voisi toimia, kun en ole vastaavaan tilanteeseen ennen joutunut :D

Kiitos siis vastauksista!

Kommentit (2)

Vierailija

jaa.. O_O Enpä oo aikasemmin tollasesta ongelmasta kuullu :D Ootteko koittanu eri asentoja, jos jossain asennossa vaikka pysyis paermmin sisällä?

Meillä seksin aikana penis on luiskahdellut ulos aina välillä, mut useimmin se on tapahtunu ratsastuksessa. Harvemmin esim normi saarnaajassa, lusikassa tai koirassa.

Vierailija

Kannattaa ehkä se esileikki jättää vähä vähemmälle. Aika mielenkiintoinen ongelma :) kyllä näin joskus harvoin itsellekin käy, mutta tosiaan harvoin. Takaapäin luulisin että sujuis helpoiten.. en usko että kortsut vaikuttaa hirveesti, paitsi jos oot allerginen (niinkuin minä), että paikat kuivuu sitä käyttäessä. Mutta siinä miinuspuoli on kipu,kirvely ja kutina :/ Ja suihkussa kun harrastaa, niin vesi voi poistaa sitä liukkautta. Se on aika hyvä keino :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat