Sekstarit

Vierailija

Ite oon tykänny pari kertaa lähettää poikaystävälleni (ollaa oltu n.5kk ja harrastettu moneeen monta kertaa seksiä) sekstareita, suht lyhyitä, eikä mikään yli-häröjä sekstareja. Mut mitä pitäis ajatella kun hän ei niinä kolmena kertanu ikinä lähteny siihen messiin.? Hän vastannut vaan tyyliin ''hämmentävää, öitä :D '' tai ''koitas olla ihan rauhassa siellä baarissa''
Minua itseäni vähän loukkaa toi. Tulee vähän hölmö olo, enkä ymmärrä miksei hän vastaisit vaan kiusoittelevasti takaisin. Mitä mieltä olette tollasesta? Muuten meil siis menee ihan hyvin.:)

Kommentit (3)

Vierailija

jos sitä ujostuttaa? kaikilla meillä on erilainen seksuaalisuus,ehkä se kokee sen jotenki epämiellyttävänä parhaiten asia selviää kysymällä

Vierailija

itsel ähettelen myös sekstareita poikaystävälleni, ja kyllä hän lähtee leikkiin mukaan. :) Itse olen yleensä alottavampi osapuoli (sekstareiden ja seksin suhteen :D ), joskus lähetän jopa hieaman härskejäkin viestejä eikä hän (yleensä) vastaa niin härskisti takasin :D kaikiolla on omat mieltymykset tälläissien asioiden suhtee, ehkä hän ei pidä sekstareiden lähettelemisestä, mutta kysy häneltä niin saat hänen mieliipiteenasiaan. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat