Vinkkejä ekoille treffeille!

Vierailija

Viikonloppuna tulossa ekat deitit ah aivan ihanan ja loistavan kundin kanssa. Haluisin et kaikki menis hyvin ja jättäisin ns. "vaikutuksen" ;DD
eli mitä vinkkejä antaisitte ekoille treffeille? pelkään, että tulee jotain pitkiä hiljaisuuksia tai sitten oon yli-innokas kun yritän pitää keskustelua yllä ja en oo oma itseni...? =S
ja mitä tekemistä?
Silloin on vappusunnuntai, eli kaikki kaupat yms. taitaa olla kiinni(?) ja siis Helsingissä ollaan :D

kaunis kiitos jos joku auttaa vähän kokematonta deittailijaa! :-)

Kommentit (2)

Vierailija

Jaa no.. En tiiä onks tästä mitään hyötyä mut koita rentoutua äläkä stressaa liikaa siitä mitä se ajattelee, sillon on helpointa olla oma ittensä. Jos teillä klikkaa nii sitten klikkaa, eikä tollasia tarvii huolehtia :) Jos taas tulee liikaa kiusallisia hiljasuuksia yms, nii sillon voit vaan ajatella ettei teillä ihan ajatusmaailmat kohtaa. Älä ainakaan syytä itteäs mistään kiusallisuuksista, se on ihan yhtälailla senkin vastuulla pitää homma pyörimässä!

Ja mun neuvo ois että vältät yli-innokkuutta (sellasta "olen täysin pihkassa suhun"-innokkuutta), vaikka muuten voikin olla positiivinen ja puhelias ja "kupliva". Mutta sekin on ihan susta, ja sun deitistä, kiinni :)

Ja toi tekeminen onki sit vaikeempi, jos kaikki kaupat on kiinni O_O Ehkä ois paras varautuu jo etukäteen ja sopia vaikka että meette piknikille ja molemmat tuo jotain syötävää ja juotavaa. Kummiski ruoan ääressä on luonnollista jutella ja tutustuu, ja pieni juotava rentouttaa tunnelmaa ;)

Vierailija

ku mä olin mu poikaystävä kaa ekoi kertoi ulkon, ni kyl meilläki silti tuli just niit hiljasii hetkii, mut kannataa ol sellases paika mis o muitki ihmisii aluks ainaki :D ku jos ei keksi muut sanottavaa ni sit voi puhuu jostai tyypeist ketä kulkee ohi jos ei muut keksi :DD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat