alkaako se alamäki tästä??

Vierailija

okei ehkä mä hätäilen vähän mutta onko ihan normaalia että kun kysyy mieheltä haluaisiko tämä nähdä tässä viikolla, toinen sanoo että "ei kerkii millään, katotaan myöhemmin..."?
Ja siis sen takia kysyn kun ollaan tapailtu aika tiiviisti ja ikinä ennen kumpikaan ei ole kieltäytynyt (ellei ole kipeänä ollut tai muuten menossa jo)

tuli tuosta vaan semmoinen hieman loukkaantunut ja torjuttu fiilis.. vaikka oli eka kerta.. mut millasella ihmisellä ei muka ole aikaa nähdä yhtenäkään päivänä viikossa?? kummminkaan ei ole menossa minnekään eli siitä ei ole kyse..

Oon luonteeltani aika äkkipikanen ja herkkä, otan itteeni helposti. Toivon todella et nää epäilyt ei olis aiheellisia! :(

Kommentit (3)

Vierailija

Älä hyvä ihminen ota noin vakavasti! Aina ei vaan huvita nähdä muita, vaikka se toinen olisi kuinka kiva ja ihana. Jokaiselle tulee joskus semmonen fiilis että tarvitsee omaa aikaa ja rauhaa, ihan vaan vaikka telkkarin tuijottamiseen. Ja voitko olla varma että hänellä ei oikeasti ole tärkeää tekemistä, paljon työ/koulutehtäviä tms?
Minusta olisi hyvin epäreilua sinulta suuttua tälle miehelle siitä, että hän haluaa omaa aikaa.

Vierailija

joo oon samaa mielt toisen anonyymin kans...

ymmärrän kyllä milt toi tuntuu ku itekki oon vähä tollanen mut joskus sitä vaan tarttee omaa aikaa ja toista pitää sillon ymmärtää...

itellä lähestulkoon samanlainen tilanne ku miehel on vaa töitä töitä ja töitä, ehkä kerran viikos kerkee näkeee jos sitäkään. oon miettiny kuitenki että ennen menin hänen harrastustensa ja muiden menojen edelle eli jos halusin nähä niin hän perui muut menonsa mutta nykyään ei, elikkäs jtn muutost tos on tapahtunu mut toisaalt ei siitä niinkään mikään alamäki alkanut joten tuskin sinullakaan. voihan se olla että tuossakin asiassa on teillä nyt arki koittanut eli siihen täytyy vain totutella.

Vierailija

nii.. mut kun juttu on niin että me nähdään muutenkin keskimäärin kerran viikkoon, joskus kaksi. Ja nää jo johtunee siitä kun on töitä ja koulua ja omat jutut vielä siihen päälle.
Nyt sitten ei ollut aikaa nähdä edes sitä yhtä kertaa kokonaisen viikon aikana.. nyt ei olla edes tekstailtu, minä en siksi koska olen niin jääräpäinen että tuon jälkeen mielestäni hänen pitää ottaa ensiksi yhteyttä ja hän sitten.. no en tiedä miksi. Mitä nyt vapun toivotukset lähetti mutta senkin kirjoitus asu näytti vähän tylyltä (tai vain kuvittelen niin)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat