Tervetuloa uudet ystävät!

Vierailija

Moi!

Näin kesän saapuessa olisi mukava löytää uusia ystäviä, joiden kanssa voisi jutella, shoppailla, juhlia, jutella kaikesta ja vaan hengata yhdessä.

Jospa nyt kerron parilla sanalla itsestäni, eli oon 21v. likka Kouvolasta. Oon iloinen, avoin ja empaattinen ihminen. Tuntemattomien ihmisten seurassa voin olla aluksi vähän hiljanen, sitten kun tutustuu niin kyllä juttu luistaa. Rakastan muotia ja vaatteita. Tanssimista, lenkkeilyä, kesää, musiikkia yms..

Toivoisin, että SINÄ olisit suunilleen samaa ikäluokkaa kuin mä ja asuisit kouvola, lahti, kotka akselilla. Toki kaikki voivat ottaa yhteyttä, mutta olisi helpompi nähä jos asuisit lähellä.

Jos luulet, että tulisimme toimeen, ota yhteyttä jees90@gmail.com tai tähänkin viestiin voi jatkaa jos jotakin jäi epäselväksi :)

Kommentit (3)

Vierailija

Moi!

Uutta ystävääkö olet vailla? :> Ite olen 20v. nainen Kouvolasta. Myös iloinen, huumorintajuinen, hullu shoppailemaan jne. Olis kiva tutustua! :)

Vierailija

Moii!
Joo, olisi mukava tutustuu uusiin ihmisiin ja kattoo jos vaikka kemiat toimis :) Lähetätkö mulle vaiks viestii toho ensimmäisessä viestissä mainitsemaani osoitteeseen ja jatketaan tutustumista siellä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat