Paras meikkivoide?

Vierailija

Moi!
Haluisin vinkkejä hyvistä meikkivoiteista. Onko teillä jotain mistä erityisesti tykkäätte tai mitä ette missään nimessä suosittele? Aikasemmin oon käyttäny tota Maybellinen Dream Matte Mousse:a.
Kiitos vinkeistä! (:

Kommentit (11)

Vierailija

Edullisista suosikkini on tällähetkellä Maybellinen Superstay 24h. Ennen käytin pitkään Lorealin True Matchia. Molemmat aika samankaltaisia - hyvin peittäviä ja tämmöiselle sekaiholle sopivia. Niillä saa helposti "nukkemaisen" ihon (muttei näytä hirveältä pakkelikerrokselta - ainakaan miun mielestä :D)

Vierailija

Mulla oli ennen Lumenen kiinteyttävä vanhemmille naisille tarkotettu meikkivoide. Se oli tosi hyvä, peitti hyvin ja hengitti, mut päätin sen loputtua ostaa oman ikäselle tarkotettua ja ostin Maxfactorin xperience. Sekin on tosi hyvä, peittää lievän aknen, muttei ole "tukkoista" :)

Vierailija

Mää tykkään Lumenen meikkivoiteista. Lempparit on vitamin c+, sellanen heleyttävä meikkivoide ja sitte luminous touch, kuultomeikkivoide. :) Mulla on aika hyvä iho ja kammoan kauheaa pakkelia. :D Nää on vähän keveämpiä ja sopii ainaki mun pintakuivalle sekaiholle! Eikä oo mitään hintahirmujakaan kuitenkaan.

Vierailija

Olen käyttänyt Lancome Tent Idole Silky mat..30ml..on kestänyt mulla jo vuoden..en meikkaa niin usein..mutta kun aijempi purkki käytössä meikkasin päivittäin ja riitti puoleksi vuodeksi.. pieni kerros riittää peittämään kaiken ja löytyy värejä myös vaalealle iholle :) hintaa on vissii joku 43 euroa.. mutta riittoisuuden takia ei haittaa..

en itse tykkää noista marketti meikkivoiteista koska ne valuu pitkin naamaa! ja sitten joutuu lisäämään pitkin päivää lisää! ja se loppuu nopeasti ja loppujenlopuksi joutuu käyttää enemmän rahaa siihen! kuin että ostais suoraan laadukasta meikkivoidetta ja tuo lancome riittää että levittää kerran ni se pysyy koko päivän!

Vierailija

Bodyshopin meikkivoiteet on parhaimpia mulle. Hyvät sävyt, kätevät pumppupullot ja saa myös öljyttömänä. Todella helppo häivyttää eikä ollenkaan tönkköä.

Vierailija

Itse tilaan oman meikkivoiteeni ulkolmailta, semmoiselta nettisivulta kuin www.eyeslipsface.co.uk Käyttämäni meikkivoide on mineraalimeikkivoide (mineral foundation), joka on puuterimainen eikä sellainen voidemainen. Itse olen sen ainakin kokenut parhaaki mahdolliseksi "meikkivoiteeksi" sillä se peittää hyvin, mutta on kevyt eikä tuki ihohuokosia niin paljon. Ihoni on muutenkin ollut nyt parhaassa kunnossa kun olen alkanut käyttämään pelkästään mineraalimeikkejä. Hintakaan ei noilla ole korkea (vähän päälle 4e +postituskulut), ainoa huono puoli on tietenkin se ettei tuotetta saa heti käteen vaan pitää odottaa että se tulee briteistä suomeen. : >

Vierailija

Ite tiedustelisinkin, että mikä oisi paras meikkivoide kesäsäällä? Tai millainen meikkipohja kannattaa tehdä kesällä kun lämpöasteita on? En tietenkään meikkaa kesällä läheskään joka päivä, mutta esim. silloin kun on jotkut pippalot yms.? :)

Vierailija

Joo ite käytän kans ainoastaan näitä mineraalimeikkipuutereita ja yksinkertainen syy sille on se ettei mikään muu sovi. Ihoni on aika vaativa, sekatyyppi ja ajoittain pintakuiva.
Käytössä on nyt pitempää ollu mineralissiman meikki ja se on ihan ok. Peittää ihan hyvin kerrostamalla, pitää kiiltoa kurissa (ei tarvitse puuteroida erikseen) ja on mun mielestä mukavamman tuntunen kasvoilla, tuntuukin sileältä eikä tahmealta niinkuin nestemäisissä meikkivoiteissa.. Ainut miinus on ainakin tässä merkissä se että meinaa tulla välillä liiankin matta lopputulos mut onneks vähän ku hikoilee nii vähän antaa periks.

Oon taistellu nitten meikkivoiteiden kanssa montamonta vuotta ja kokeillu marketti meikkivoiteet ja ns. laadukkaammat; blasco,dior.. ei toimi mulla.

Vierailija

Lorealin True Match Minerals mineraalimeikkivoide on ihan paras! En ollut löytänyt itselleni sopivaa meikkivoidetta monien kokeilujen jälkeen (kaikki paakkuuntuivat iholle päivän mittaan ja meikkivoide näkyi kasvoilla rumasti). Tässä vasta kaverini suositteli tuota meikkivoidetta ja ihastuin siihen! Se on niin luonnollinen kasvoilla ettei sitä huomaa ollenkaan, peittää ja pysyy hyvin eikä puuteria tarvitse laittaa ollenkaan. Löysin suosikkini!

Vierailija

Minun mielestä kaikista paras meikkivoide on Gosh merkin mustassa tuubissa oleva meikkivoide (nimeä en muista) Miltään muulta merkiltä en löytäny omaan ihonväriin sopivaa väriä paitsi juuri Goshilta. Kaikista vaalein Goshin meikkivoiteen sävy oli paras! Nyt mulla on käytössä joku ihan muu kuin Gosh kun silloin ei kyseistä tuotetta ollut jälellä mikä harmitti. Myyjä suositteli tota meikkivoidetta ja sano että "ihan täydellinen väri" no juupajuu, rajat siitä jäi kun oli liian tummaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat