Mitä teen?

Vierailija

Olen 18 ja ihastunut 21-vuotiaaseen, varattuun mieheen! Tässä tarinani tiivistetyssä muodossa.

Kiinnostuin itse kyseisestä miehestä ensin ja melko pian uskaltauduinkin tekemään aloitteen ja pyytämään häntä ulos. Hämmentyneenä hän ilmoitti seurustelevansa ja omat tunteeni kulkivat pettymyksen ja häpeän rajamailla, koska olin tulkinnut hänen käytöksessään kiinnostusta minua kohtaan. Mies kuitenkin halusi lähteä kanssani kahville "kaverimielessä". Tähän päivään asti kaveruutemme on syventynyt ja olemme olleet yhteydessä lähes päivittäin (suurimmilta osin hänen toimestaan, koska olen itse yrittänyt pitää tapaamisemme kaveripainotteisena ja välttää oman ihastuneisuuteni näyttämistä).
Toissailtana tapasimme ja puhelimme syvällisiä. Hän kertoi suhteestaan tyttöystäväänsä (he ovat olleet reilun vuoden yhdessä, eivätkä näe kovin usein) joka kuulemani perusteella on ollut melkoista vuoristorataa taukoineen ja riitoineen. Hän kertoi myös, että on ihastunut minuun. Pian suutelimme hänen aloitteestaan (tottakai itsekin haaveilin tilanteesta, mutta en voinut edes kuvitella että pystyisin ikinä koskemaan varattuun mieheen!).
Tällä hetkellä olemme molemmat sekaisin. Molempia vaivaa huono omatunto ja mies sanoi, että hänen on pakko kertoa tyttöystävälleen tapahtuneesta. Hän puhui paljon heidän mahdollisesta erostaan ja meidän mahdollisesta tulevaisuudesta. Mies vaikuttaa kunnolliselta ja on itsekin sanonut monesti ettei voinut kuvitellakaan katsovansa varattuna muita naisia.

Mitä mieltä olette tilanteesta? Mielipiteitä, haukkuja, kommentteja, kaikki ovat tervetulleita! En tiedä yhtään mitä ajatella. Olen ihastunut mieheen ja haluaisin olla hänen kanssaan, mutta minua vaivaa huono omatunto sattuneesta, koska ajattelen myös hänen tyttöystävänsä tunteita kuullessaan tapahtuneesta ja sitä, kuinka hän on ollut mustasukkainen jo tietäessään meidän käyvän kahvilla. Pitäisikö minun lopettaa kolmantena pyöränä oleminen ja yrittää kylmästi päästä tunteistani eroon vai odottaa ja taistella tästä miehestä?

Kommentit (2)

Vierailija

No siis, mun mielestä sen miehen pitää nyt päättää et mitä tekee eikä vehdata sun kanssa tyttöystävänsä selän takana. Se ei ole reilua ketään kohtaan. Ehkä olis parasta että hän ihan yksin miettis mitä haluaa. Kuulostaa kyllä siltä, ettei hän ole tyytyväinen nykyiseen suhteeseensa, mutta silloin se pitäs laittaa poikki, eikä alkaa pettämään. Mut joo, paha sillai ulkopuolisena oikein sanoa muuta. Sä olet periaatteessa mukana nyt siinä koko sotkussa ku menitte suutelemaan yms, mut älä nyt ainakaan enää suostu mihinkään ennenku mies tekee päätöksensä. Tiedän et olet ihastunu ja on hienoa ku osaat ajatella miehen tyttöystävänkin tunteita, mut siis tän pitkän sepustuksen koko pointti on se, että odota ja laita mies tekeen päätös johonki suuntaan, koska ei tilanne noinkaan voi jatkua. Tsemppiä! (:

Vierailija

Juu oon samaa mieltä edellisen kanssa. Mies seurustelee, et sinä, joten hänen pitäisi tehdä päätös suuntaan tai toiseen. Ehdota vaikka taukoa tapaamisissa ja anna miehelle miettimisaikaa. Vaikea tilanne. :/ Tsemppiä sulle! (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat