Pelit

Vierailija

-Onko täällä paljon muita naisia jotka pelaavat aktiivisesti konsoli/pc-pelejä? Itse en tunne ketään naispuolista ihmistä joka pelaisi..

Kommentit (3)

Vierailija

Täältä löytyy yksi! Olen kohta 21-vuotias ja pelannut pc-/konsolipelejä koko ikäni. Enimmäkseen tietokoneella, mutta on sitä tultu Wiillä, Xboxilla ja pleikalla pelattua ties kuinka paljon myöskin. Suosin eniten pc-pelejä, koska niissä ohjailtavuus on mielestäni parasta. Suosikkipelejäni on Battlefield (2. maailmansodasta kertova sotapeli), jota pelailen kahden siskoni kanssa todella usein (siskot 23 ja 17), Need for speed (autopeli, jota myöskin pelaan siskojen kanssa), Civilization, Age of empires, Battle of Middle-Earth, Heroes of might and magic (strategiapelejä kaikki) sekä vähän tällaisenä tyttömäisempänä pelinä Sims. Ja siis molemmat siskoni pelaavat myös paljon pc-pelejä. Olemme saaneet paljon kummastuneita katseita pojilta, kun he ovat kuulleet näistä pelaamistamme "poikien" peleistä. Kaikista parasta on sitten se, kun pelaa näitä poikia vastaan ja on osoittautunut, että minä ja siskomme olemme jopa parempia kuin pojat ja voitamme heidät jatkuvasti :D Kovan harjoittelun tulosta. On se pelaaminen omassa kaveripiirissäni harvinaista, ja monet kaverini ovat ihmetelleet, että mitä minä näen niissä sotapeleissä, mutta ne ovat tosi hyvin tehtyjä ja hauskoja.

Uskon, että aika monet tytöt pelaavat, mutta eivät kehtaa myöntää sitä. Musta on pelkästään hienoa, kun voi sanoa, että suosikkipeli on Battlefield ja kun huomaa, että on oikeasti aika tosi hyvä siinä. Ei siinä ole mitään hävettävää, päinvastoin, olen ylpeä siitä. :D

Vierailija

Itse pelaan tietokoneella World on Warcraftia ja sitten pleikkarilla tulee pelailtua band herota, guitar herota ja erilaisia ralli/autopelejä. Wiillä on joskus tullut jotain keilausta kokeiltua ja ihan hauskaa sekin on.

mussu_
Seuraa 
Liittynyt8.1.2010

Täälläkin on yksi. Jokunen viikko sitten kokeilin avopoulison Battlefield 3:sta ja nyt sitten on tullut hankittua oma kopio ja hakattu sitä ihan olan takaa :) Onko muita kyseisen pelin live pelaajia? Olisi kiva saada joku ns. oma tiimi/kalaani jonka kanssa pelailla sitten sitä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat