paikat kipeensä seksin jälkeen

Vierailija

mistä se johtuu että paikat menee ihan hemmetin kipeeks yhdynnän jälkeen? Alussa on kivaa sit alkaa tuntuu et limakalvot "kuluu" ja jonkin ajan päästä alkaa koskemaan. Meillä menee yleensä niin että ekan kierros on tosi lyhyt, mies tulee nopeasti mutta sen jälkeen kun ruvetaan uudestaan hän kestääkin aika kauan mikä on minusta hienoa, haluaisin itsekin nauttia pitkään mutta kun alkaa koskemaan. Hirmu usein mies joutuu tekemään itsensä loppuun käsin tai sitten minä suuseksillä, mikä sikäli ei siis haittaa mutta vaivaa tuo alapään herkkyys... :(
Jos harrastamme seksiä illalla/yöllä niin aamullakaan ei välttämättä kärsi ottaa uusiksi vaikka haluja olisi. Itse asiassa minusta tuntuu että pitää pitää 1-3 päivään taukoa ennenkuin onnistuu uudestaan.. Ja kostumisen suhteen minulla ei ole ongelmaa!
Aika usein tuo välilihan aluekin on toosi herkkä,ei kestä edes koskettamista..

Hei ja sitten vielä bonus kysymys, käytetäänkö eri kondomien valmistuksessa eri materiaaleja? Mietin vaan tuossa eilen miehellä oli käytössä vissiin eri kortsuja mitä ennen käyttänyt ja musta tuntuikin sen jälkeen polttelua alapäässä, mitä siis ei yleensä tunnu..

Kommentit (6)

Vierailija

Ainiin ja välillä minulla tulee ihan vertakin seksin jälkeen, tosin ei kovin kirkasta, aika hailakkaa.. Oon harrastanu seksiä nyt ehkä puol vuotta, en tiiä vaikuttaako se asiaan.. siis että kestääkö se että siihen tottuu..

aloittaja

Vierailija

toi oli eka kerta kun rupesi polttelemaan, aikaisemmin ei ole ollut vaivaa.. Joskus vähän kyllä kutittaa tyyliin päivä seksin jälkeen mutta vaikuttaako se niin kauas?

Vierailija

Mullakin tulee sellasta hailakan väristä verta alapäästä melkeen aina seksin jälkeen. Mutta se on vissiin ihan normaalia ainakin mulla ku oon vasta reilu viikko sitten aloittanu seksielämän.. Mutta hiukan ärsyttävää.. :/

Ja emättimen reunoja polttelee tai kipuilee.. ehkä se kireys sitten vielä. Eikä käytetä kortsuja.

Vierailija

oletteko kokeilleet liukastetta? minullakin ennen tuntui pidemmän yhdynnän aikana "nihkeältä" ja hiukan kivuliaalta, mutta liukuvoiteenansiosta tätä ongelmaa ei enää ole.

Lähes aina seksin aikana minua alkaa yht'äkkiä tosi paljon pissattamaan ja joskus keskittyminen kääntyy vain pidättämisen puolelle. onko teillä ollut samanlaista ongelmaa? mistä tämä voisi johtua?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat