bikinirajat

Vierailija

elikkäs kun ostin tuossa uudet bikinit ja mietin että miten, ja mistä kohdin bikinirajat sheivaan?? kiitos jo etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija

Alapään karvoitukseen tai sen puuttumiseen on jokaisella henkilökohtaien näkemys. Itse ajelen usein kaikki pois, koska ällöän karvoja. Mutta yleisesti kait bikinirajoilla tarkoitetaan niitä alueita joissa kasvaa karvoja ja jotka jäävät bikinien ulkopuolelle.

Vierailija

ne yleensä alkaa kasvamaan heti takaisin et ne voi olla et joutuu jo seuraavana päivänä ajelemaan jos haluaa sileän lopputuloksen :) punaisia pilkkuja kannattaa vältellä koska se ei näytä kivalta!

Vierailija

Tää ei nyt ihan suoraan liity aiheeseen mutten omaa keskustelua tälle viittiny tehä:

Miten siis sheivaatte/vahaatte/mitä tahansa karvanne tuolta vähän alempaa. :D Tää on nyt vähän akward mutta tarkotan siis että ku melkonen poimuvuoristo alapäässä, niin miten saatte lähempänä välilihaa olevat karvat nätisti ilman vahinkoa irti? ::)

mussu_
Seuraa 
Liittynyt8.1.2010

Itse olen käyttänyt miesten partahöylää ehdottomasti paras, on tullut kokeiltua myös Veet Suprem'Essence (niihin karva-alueisiin mitkä tulevat bikineitten ulkopoulelle) Nyt olen miettinyt ottaisiko kaikki pois, mutta täytyisi harvase päivä olla ajelemassa. Onko kellään kokemusta laserista bikinirajoille?

Vierailija
Meriharakka

Tää ei nyt ihan suoraan liity aiheeseen mutten omaa keskustelua tälle viittiny tehä:

Miten siis sheivaatte/vahaatte/mitä tahansa karvanne tuolta vähän alempaa. :D Tää on nyt vähän akward mutta tarkotan siis että ku melkonen poimuvuoristo alapäässä, niin miten saatte lähempänä välilihaa olevat karvat nätisti ilman vahinkoa irti? ::)

Muakin kiinnostaisi tuo. Pelottaa vähän mennä sinne höylällä ajelemaan, jos tuleekin haavoja. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat