kiinnostunut netti-tutusta jätkästä

Vierailija

Eli tutustuin tuossa alkuviikosta yhteen jätkään netissä ja hän asuu samalla paikkakunnalla kanssani. Juteltiin niitä näitä, kunnes sain kuulla hänen olevan ammatiltaan hieroja. Kerroin sitten etten ole ikinä ollut hierojalla ja hän kutsui minut nyt vkl hierontaan. Siinä vähän aikaa pistin vastaan, mutta hän kovin halusi minut sinne ja lupasi antaa vähän alennusta ja itsekin sinne halusin mennä, joten lopulta suostuin. Hieronnassa olisin siis ilman yläosaa, mutta tietysti kun hän ammattilainen on, niin tässä ei ole mitään likaista :D Ollaan juteltu kaikesta taivaan ja maan välillä ja eilen illalla juttu alkoi kummankin väsymyksen takia menemään flirttailuksi.

Oisin pikkasen kiinnostunut jätkästä, mutta lopulliset ajatuksethan selviää vasta kun nähdään ihan livenä. Mietin vaan että onkohan jätkä kiinnostunut minusta, vai halusiko hän vain uuden asiakkaan. Ja jos hän olisikin kiinnostunut, lopahtaako kiinnostus siihen kun näkee minut livenä, koska itse hän on todella urheilullinen, kun minä taas olen... no, en ole hoikka, mutta en myöskään läski, mutta on minussa sitä mistä saa kiinni :D ollaan siis nähty toistemme kuvat.

Pelkään vain että juttu menee että menen hierontaan ja lähden kotiin, eikä hän osoita minkäänlaisia kiinnostuksen osoituksia. Olisi mukavaa jos voisimme rupatella senkin jälkeen kun hieronta on ohi. Mutta jos hän ei sitä itse ehdota, pitäisikö minun?

Periaatteessahan kaikki selviää huomenna, miten tapaaminen ja juttu luistaa, ei ne vastaukset suoraan täältä löydy, mutta kai mun oli pakko avautua tilanteesta muutenkin :D Sori, jos tuli pitkä ja epäselvä selitys :D

Kommentit (5)

Vierailija

Kuulostaa mukavalta:) Minusta sinun ei kannata turhaa etukäteen miettiä mitään vaan menet tilanteen mukaan. Jos sinusta hieronnan jälkeen tuntuu että haluaisit vielä rupatella niin pyydä vaikka kahville tai jotain. Ulkonäköäsi tai muuta on turha murehtia, sillä ne ei murehtimalla parane. Rohkeasti vain kohtaat tämän nettituttavas juuri omana ihanana itsenäs! Tsemppiä;)

Vierailija

elikkä, just saavuin kotio tuolta.

menin hierontaan, jännitti ihan sikana, siinä juteltiin samalla kun hän hiero, ei mitään kauheen kummallisia, kyseltiin mielipiteitä ja mieltymyksiä asioista... loppu puolella oli suht hiljasta kyl, taisin vaan keskittyä hierontaan, samaten hän. Lopuksi sitten siinä kateltiin maksupuoli ja sitten tää jätkä oli suht mietteliäs, rupatteli siinä vielä (ja ite samaan aikaan olin et onko jätkä sen takia mietteliäs että rohkeneenko kysyä että vielä vähän aikaa viettäisimme aikaa kaksistaan vai mitä siinä tapahtuu seuraavaksi). Sitten hän kysy meenkö tästä nyt suoraan kotiin, jotain siinä sopersin että luultavasti ja vielä jotain mikä laitto ajatuksen siitä että josko vielä hänellä olisi aikaa tehä jotain kaksistaan (en muista ton luultavasti jutun jälkeen miten se tarkalleen meni, ehdotinko minä vai se jätkä tota hetki kaksistaan oloa, kun olin nii hermostunu :D).
Jätkä sitten sano että hän voisi saattaa mut kotiin kun on niin hieno ilma. Kierreltiin kyl suht kiertoteitä eikä suoraan kävelty (kai se meinas et saa samalla "lenkin" vedettyä), mutta kun oltiin suht puoles välis matkaa hän sanoi että varmaan jo pakko kääntyä koska ei ollu vielä käynyt ruokakaupassa. Siinä sitten käteltiin ja sanoi että oli mukavaa saada mut hierontaan ja oli muutenkin mukavaa ja että nähdään mesessä. (en tiedä sanoinko hän yhdessä vaiheessa että toivottavasti hän näkee minut vielä hieronnassa vai että toiv. näkee minut vielä noin muutenkin, meni vähä ohi :D)

Suht hyvät fiilikset jäi, näin toivoinkin toisaalta, että hän ei ehdotellut mitään seksiä tai vastaavaa "mennääks nyt meille", mutta oisin toivonu enemmän sellasta tiettyä intiimiyttä, merkkiä siitä että hän ois kiinnostunu. Ehkä hän näytti sen, ehkä ei, todella vaikeaa ton perusteella sanoa, haluaisiko hän mahdollisesti muuta. Oon siis suht pihalla ja vähä pettyny :/ Katsoo nyt mitä se sanoo seuraavan kerran meses ku jutellaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat