Pitääkö miehen saada jalat alta ?

Vierailija

Olen tässä miettinyt että pitääkö miehen saada jalat alta tai saada vatsan täytteen perhosia, vai onko nää vaan jotain hömmpää...

Kommentit (10)

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Siita tietaa, etta se on se oikea joka saa jalat vetelaksi ja perhosia vatsaan(: Tai kaverilla kavi nii, etta aluksi se jutteli sille ihan normaalisti, mut sit ei ennaa uskaltanu :D Ja kaikki oleellinen tieto jai kysymatta ku meni ihan sanattomaksi(:

Vierailija

Kiitos vastauksesta :) kun mietin et tapasin yhen mukavan oloisen jätkän ja tuntuu et se ei aiheuta mitenkään minkään sortisia "viboja". Ihan mukavan oloinen ja fiksu tyyppi mutta ei aiheuta perhosia vatsaan ja jalat pysyy paikalla...

Vierailija

En tiedä, että onko se nyt niin pakollista, sillä ihmiset on erilaisia. Itse olen päivittäin tekemisissä miesten kanssa ja kohtaan paljon miehiä opiskelupaikkani ja työpaikkani puolesta, että se vaatii jo enemmän, että miehen olemus/käytös herättäisi minussa mitään. Joten kyllä.. kun kohtaan jonkun kiinnostavan miehen, niin kyllä siinä havaitsee silloin ilmassa sellaista "kemiaa" ja huomaa, että iloisuus tulee läpi aivan erilaisella lämmöllä kuin normaalisti. Näin on minulle tapahtunut tasan kahdesti elämäni aikana.
Mutta tiedän kyllä ihmisiä, jotka eivät seurustelukumppaninsa kohdatessaan koskaan tunteneet mitään erikoista, vaan se mukavuus ja olemisen helppous riitti seurustelun aloittamiseen.

Joten.. yksilökysymys?

Vierailija

Ei välttämättä.. Ainakin mun kohalla, oon ollu 10kk yhes mun poikaystävän kaa ja ollaan tosi onnellisia, eikä mulla ollu sellasta kunnon alkuhuumaa koska asiat eteni seurusteluun niin nopeesti. Mutta alusta asti olin kyllä kiinnostunut jätkästä ja sen kanssa oli tosi helppo tulla toimeen! Enkä oo koskaan ennen tavannu ihmistä joka ymmärtäis mua ja mun tarpeita yhtä hyvin ku se ja ketä mä ymmärrän nii hyvin, ja kenen kanssa on niin luonnollista olla oma ittensä.

Sitten taas ne tyypit jotka on multa "vieny jalat alta" tai saanu "perhosia vatsaan" on loppujenlopuks ollu kunnon kusipäitä eikä ollenkaan pitkäaikasta poikaystävämateriaalia, kun taas tämä tyyppi on kaikkea muuta :)

Vierailija

No... Sanon oman kokemukseni: Mulla ei alussa ollu mitään perhosia tai sellasta. Mut nyt ollaan yli vuos seurusteltu miehen kaa ja aina välillä on sellasia hetkiä että henki salpautuu ja tuntuu että jalat notkahtaa.. esim kun se tulee ilman vaatteita ihan kiinni muhun ja sen himo mua kohtaan ihan hehkuu siitä<3

Vierailija

Hehe. Siitä tiedän että oon kiinnostunu kun jännittää ihan sikana nähä se tyyppi ja kun näet puhelimen ruudusta että se soittaa niin vatsassa pyörähtää pari volttia (:

Nyt kylläkin oon seurustellu kohta vuoden saman tyypin kanssa ja nykysin kun nään että se soittaa niin ei se mitään viboja aiheuta : D mutta alkuhuuma on ihanaa <3

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Joo muaki yritetää parittaa jollekki, mukavan olonen ihminen, ehkä vaa kaverina mut ei muuten :D Tai sit pittää vaa tutustua kaveripohjalta eka ja eihä sitä tiiä jos tulleeki sen jälkee "viboja" :D En sit tiiä.. :D On tää ihmisten mieli aika jännää :D

Vierailija

Tutustuin poikakaveriini netissä ja aluksi juteltuamme tuntui, että ei tuu mitään nii suuria viboja kyllä kun ois toivonut. Mutta sitten kun tavattiin ekan kerran nii huhhuh sitä tunnetta! Parin päivän päästä sitten jo seurusteltiinkin.

Toi vibojen puute kyl alussa saatto johtua siitä, että mulla ei ollu sillon vielä exän kans asiat oikee selvät nii oli vähän sekavaa. Mut nyt reilun vuoden jälkeenki tuntuu et tää on vaan alkuhuumaa ja koen monestikkin sen, että tuntuu kuin menis jalat alta. Ja joskus kun se soittaakin nii kyllä masussa saattaa tuntua ;)

Nii ja tosiaan, ollaan jo reilu puolisen vuotta asuttu yhessä ja ukko on nyt intissä, onnellisia ollaan :)

Vierailija

No yleensä ne miehet, jotka on vienny jalat alta heti alussa, on ollu sellasia kusipäitä, jotka on todellaki tienny vaikuttavansa useimpiin naisiin niin ja jotka ovat käyttäneet sitä hyväkseen. :) Oon seurustellu nyt vuoden poikakaverini kans ja vaikka oon ollu siihen alusta asti ihastunu, ni ei se herättäny sellasia jalat-alta-tuntemuksia pitkään aikaan. Vasta sitte ku molemmat oli tutustunu paremmin toisiinsa niitä alko tulla. :) Mutta perhosia vatsassa mulla on ollu kyllä alusta asti.. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat