Epäonnistunut eka kerta...

Vierailija

Eli ollaan poikaystävän kanssa seurusteltu noin 3 kuukautta. Päätettiin vähän aikaa sitten että aloitettaisiin harrastamaan seksiä. No sitten kun se päivä koitti niin ei siitä tullut yhtään mitään, poika ei saanut penistään sisääni, hänen peniksensä ei nimittäin ole mistään pienimmästä päästä... :) No sitten yritettiin uudelleen eilen, eikä taas tullut yhtään mitään koska en ollut tarpeeksi kostea... Auttaisikohan liukuvoide tähän ongelmaan?? Olen siis 19-vuotias ja edellen neitsyt...

Kommentit (12)

Vierailija

eieieiei, älkää käyttäkö liukuvoidetta jos ongelma on siinä ettet ole kostee! Jos et oo kostee ei sun kroppakaan oo valmis "ottamaan vastaan" sitä penistä, ja sattuu enemmän. Parempi vaihtoehto on että lämmittelette toisianne ja harrastatte esileikkiä niin pääsette tunnelmaan, ja miehes voi vaikka nuolla sut kosteeks (jos se ei tykkää mausta nii siihen auttaa esim hunaja). Sormettaminenki voi olla hyvä tapa. Tällöin sun kroppas on valmis seksiin, oot rennompi ja oot kostee joten sen pitäis mennä aika luonnostaan.
Paras asento ekalle kerralle on mun mielestä ratsastus, koska sä pystyt ite laittamaan sen peniksen sun sisään ja edetä omaan tahtiin.

Jos nääkää ei toimi, nii vaikka en suosittelekkaa että kännissä menis ekaa kertaa, nii voi sitä siiderin tai pari ottaa että rentoutuu. Ja sitäpaitsi alkoholi laukasee naisen otsalohkossa tietyn alueen jonka seurauksena nainen on halukkaampi seksiin.

Vierailija

Angelycon on aivan oikeassa, ja haluan vielä lisätä, että älkää panikoiko yhdynnästä. Edetkää rauhassa, tutustukaa kehoihinne ja oppikaa rentoutumaan toistenne seurassa myös seksin aikana. Keskustelkaa asiasta. Ei tarvitse joka kerta edes yrittää yhdyntää, vaan tehkää muita juttuja, sekin auttaa sinua jatkossa kostumaan ja olemaan rento. Kyllä ne asiat alkaa rullaamaan kun aikaa kuluu, ootte kuitenki seurustellu vasta niin vähän aikaa. Minulla ainakin jo ajatus siitä, etten ole tarpeeksi kostea, vie sen vähäisenkin kosteuden! Esileikkiäkään ei voi koskaan korostaa liikaa, tehkää jotain mistä molemmat syttyvät!

Vierailija

Selvä... Ollaan kokeiltu esileikkiä ja sormettamista ja sormet menee hyvin sisääni mutta sit ku on peniksen vuoro ni se ei vaan mene... Ratsastus asento pelottaa ekalla kerralla, mut sillon se vois kyl onnistua... En tiiä et mitä teen...?

Vierailija

Toisaalta jotkut ihmiset eivät kostu niin paljoa. Ja vaikka itse olisikin kostea niin ainakin henkilökohtaisesti pidän liukuvoiteen käytöstä, koska se minimoi kaiken kivun. Yleensä mulla oli paikat hieman arat seksin harrastamisen jälkeen, mutta kun aloitettiin liukuvoiteen käyttö niin sekin ongelma katosi.

Ja myös tuosta päällä olemisesta. Itse en olisi yhtään itsevarma siinä. En edes kolmen vuoden suhteen jälkeen kokenut oloani varmaksi miehen päällä ja se jos joku olisi pistänyt mut panikoimaan ensimmäisellä kerralla. Tietysti se on ok, jos itse koet olevasi varma siitä ja et pelkää sen aiheuttavan sinulle lisäjännitystä.

Mutta muuten olen samaa mieltä, että ottakaa rauhassa :)

Vierailija
jennie--

Ja myös tuosta päällä olemisesta. Itse en olisi yhtään itsevarma siinä. En edes kolmen vuoden suhteen jälkeen kokenut oloani varmaksi miehen päällä ja se jos joku olisi pistänyt mut panikoimaan ensimmäisellä kerralla. Tietysti se on ok, jos itse koet olevasi varma siitä ja et pelkää sen aiheuttavan sinulle lisäjännitystä.

Jos ei pysty olemaan poikaystävän kanssa niin oma itsensä, että voisi vartalonsa esittää tuossa asennossa, niin.. no, en tiedä onko silloin valmis vielä etenemään asioissa. Tai itselleni on ainakin todella tärkeää että kultani näkee minut kaikista kuvakulmista alasti, ei vain seksin aikana, mutta myös esim. saunassa jne. Silloin tietää että toinen todella rakastaa, kun esillä on kaikki jenkkakahvat, raskausarvet ja pömppömasut :P

Vierailija

Niin kyllä ymmärrän jos on vähän epävarma kropastaan, mutta munki mielestä sen yli pitää päästä. Niinkun iitukkaa jo sanoi, pitää luottaa toisiinsa sen verran että uskaltaa olla alasti (henkisesti ja fyysisesti) jätkän kanssa kun sen kanssa harrastaa seksiä. Ei munkaa mielee ollu ennen ekaa kertaa tupsahtanu mielee että oispa hyvä olla eka päällä, mutta onneks mun kullalla oli koska meiän eka kerta oli aika vaivaton. Myöhemmin kysyessä kyllä musta kuulemma huomas et olin ekakertalainen, mutta lähinnä vaan sen takia just että olin epävarma siitä mitä teen. Nykyään seksin harrastaminen on meille helppoa, siitä puhuminen on helppoa ja voidaan myös puhua meidän epävarmuuksista toisillemme.

eikä se päällä oleminen nii vaikeeta ole loppujenlopuks.. 1. miehellä on hyvä kuvakulma, rinnat näyttää isommilta alhaalta katottuna. Ja jos et kummiskaan halua sitten istua siinä, niin voit nojautua eteenpäin kasvokkain miehes kanssa. 2. sen peniksen sisään laittaminen on vähän helpompaa, koska saat itse määrätä missä kulmassa sitä sinne laitetaan ja missä tahdissa etenette. Se on vähän niinkuin tampoonin laitto. 3. sitten kun olet siinä päällä niin kyllä se tulee aika luonnostaan mitä siinä tehdään.. joko voit ns. pumpata ylös-alas, mutta se on aika vaivalloista ja penis voi liukua pois emättimestä, tai sitten vaan liikut edestakas miehen päällä lantiota keinuttaen. 4. Monet naiset saa tässä asennossa helpoiten orgasmin, koska se stimuloi myös klitorista ulkosesti.

Vierailija

Hitaasti hyvä tulee. Nykyisellä poikaystävälläni ja minulla on sama ongelma melkeinpä joka kerta kun harrastetaan seksiä. Minulla on luonnostaan tiukka ja poikkiksella taasen iso eli vaikka en olekaan neitsyt niin ei oo heleppoo ei : D Alakerta kun ei löysty vaikka kuinka jyystää

Me käytetään liukuvoidetta (jos ei oo niin normaali rypsiöljy on hyvä!) ja reilusti ja sitten hitaasti nytkytellen sisään. Tsemppiä!

Vierailija

Mielestäni liukuvoide on hyvä olla aina varalla. Se tuo tavallaan mielenrauhaa, eikä tarvitse miettiä että kostuuko tarpeeksi vai. Jos ei kostu, niin onpahan ainakin liukkari varalla.

Itselläni eka kerta oli myös vaikea. Yritettiin monta kertaa, eikä millään meinannu onnistua. Vaikka poikaystävällini ei ole edes iso, niin silti. Rentoutuminen auttaa, hiljaa hyvä tulee.

Vierailija

Mulla oli kanssa ongelmia ekalla kerralla, mutta kyllä se loppujenlopuks onnistuu ;) Ja välillä on vieläkin.

Suosittelen kunnon esileikkiä, sit siihen vähän vielä liukkaria peniksen kärkeen. Sit hiljalleen nytkyttää sisään, varovasti ettei satu. Jos yhtään tuntuu siltä niin lisää sit liukkaria, vaikka se voi vähän sotkeakin. Mulla toi ratsastus ekalla kerralla ja sillon kun ei tunnu menevän ei toimi aina, kun en saa rentouduttua siinä kunnolla niin ei se paremmin sisään mene.

Mutta ottakaa rauhassa, kyllä se vielä onnistuu :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat