Kertokaa oma mielipide tästä ?

Vierailija

Eli siis itse olen kohta 15vuotta ja minun säätöni on 19vuotta. Meillä oli juttua mutta siihen tuli tauko. Hänen mielestä ikäero on liian iso, onko teidän mielestä ? ;o Tämä mies tietää että olen neitsyt eikä painosta minua mihinkään. Tosin olihan se aika noloa kertoa että olen neitsyt, koska hän itse on 19vuotta :/ Mutta onko 4vuotta paha ikäero, ettei voisi tulla suhdetta ? ;o

Kommentit (4)

Vierailija

saankos kysyä kauan teillä on ollut tuota "juttua"?

Yleensäottaen kyllä. Tossa iässä se on liian iso ikäero. 19 vuotiaat on useesti paljon kykeneväisempiä sitoutumaan pitkiin suhteisiin koska ne vaan yksinkertasesti on kypsempiä sillä tavalla, kun taas 14-15 vuotiaana haluaa vielä kokeilla uusia juttuja ja elää vähän vapaammin. Ja kyllä sen huomaa jos ei olla ns "samalla sivulla" elämässä, eli on vähän eri ajatusmaailmat yms.
Toisaalta, jos se teidän säätönne onkin jo vähän vakavampaa, ja te ootte ehkä rakastuneita (?) niin ei sillon se ikäero niin valtava ole.. tai ainakin se on huomattavasti merkityksettömämpi parin kolmen vuoden päästä.

Kannattaa kuitenkin muistaa että sun 19v poikaystävältä ois rikos harrastaa sun kanssa seksiä, koska sä olet vielä lapsi.

Vierailija

no ei meillä kauaan ollut juttua. tässä olikin tauko siksi että ikäero ja hän ei ole välttämättä valmis suhteeseen ;o sitä mietin itse aika kauan. se on totta että olenhan vielä lapsi mutta silti se tuntui oikealta asialta, eikä vanhempani olleet asiaa vastaan millään tavalla. eikä me oltu niin rakastuneita vielä :D mutta niin.

Vierailija

hmm.. No sitte sun varmaa kannattaa kuunnella sitä poikaystävää.. Jos sen mielestä ikäero on liian iso, niin ethän sä asialle paljoa mahda. Hyvä puoli tässä on se jos ette oo ollu hirveen kauan yhdessä ettekä oo vielä ehtiny ihan hirveesti rakastua, nii ehkä se ero ei sitten satu niin paljon, vaikka kurjaahan se onki.

Minun neuvoni on että etsit enemmän oman ikästä seuraa :) Sua saattais kans loppupeleissä sattua pahasti jos noin nuorena sitoudut johonki eikä siitä sitte tuukkaa mitään. Ja oon muuten itekki kuulu ton "en oo valmis suhteeseen"- lauseen, ja sillon on kyllä viisainta antaa olla tai muuten saattaa tulla pahasti takkiin.

Hetken kyllä mietin, kun tunnen ite yhen 19v jätkän jolle just tuli tauko sen 14v tyttöystävän kanssa.. Mut ne on ollu jo pitkään yhessä niin ei taida olla sama tapaus :)

Vierailija

Kyllä suhde on kiinni ihan ihmisistä. Itselläni on 4 vuotta vanhempi poikaystävä jonka tapasin juuri 14 vuotta täyttäneenä. Alkuunsa mekin mietimme onko tässä nyt järkeä, mutta tunteet vei. Alkuu kaikki kettuilivat varisinkin poikaystävälleni, mutta pian kaikki kyllästyivät nälvimiseen.
Näin neljän vuoden jälkeen, voin sanoa että kukaan muu ei voi tulla sanomaan oletko liian nuori tai vanha jollekkin, kyllä sen ihan itte tietää parhaiten.
Tosin menee itesellänikin raja kaikessa mutta niin tässä nyt vähän toisennäköistä kantaa asiaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat