Seksisuhde!

Vierailija

Eli siis onko teillä koskaan ollu sellasta ns. panokaveria? Kivaa puuhastelua ilman minkäänlaisia tunteita.. Itelläni on sellane tilanne että tapailen muilta salaa yhtä komeeta miestä, joka on ihme kyllä jopa tosi mukava, siinä tarkotuksessa! You know! On tosi kivaa viettää aikaa hänen kanssaan, seksistä puhumattakaan! ;)
Mutta siis haluaisin tietää onko kellään ollu tai on tällä hetkellä sama tilanne? Ja ootteko saanu pidettyy homman sellasena ettei tunteita synny? Ja kaikista tärkeintä ootteko pystyny olemaan siinä samalla ihan kavereitakin?
Nyt vastauksia tai oon pulassa!!

Kommentit (4)

Vierailija

Nykysen poikaystäväni kanssa ensimmäisen kuukauden ajan se oli PELKKÄÄ seksiä kyllä :) Hän ihastui minuun ensin muutenkin, itse ihastuin ensin vain siihen hyvään seksiin! Mutta ei siinä mitään väärää ole... Kai sen pystyy pitämään ilman tunteitakin. Me vain löydettiin yhteinen kemia sitten muutenkin :)

Vierailija

No ei ole kyllä omakohtasia kokemuksia pelkästä seksisuhteesta :D Toisaalta en usko että multa onnistuis pitää sellasta vaan kaveritasolla. Tai siis mun ja mun poikaystävän kohalla me harrastettiin seksiä kans ennenkun olin siihen hirveen ihastunu tai mitään, ja jonkun aikaa se jatkukin niin, mutta jotenki koska seksin aikana on toiselle niin haavottuvainen nii siinä sitte saattaa tunteet kasvaa.. Tai ainaki mun tunteet kasvo, mutta toisaalta saattaa se johtua ihan siitä että tyyppi natsas eikä vaan seksistä :D

En osaa sanoa, ehkä se onnistuu joiltakin mutta en usko että multa onnistuis.

Vierailija

onhan se kieltämättä vaikeaa pitää tunteet erossa kun kyseessä on kuitenkin seksi..
itselläni se oli hieman vaikeaa mutta todellisuudessa meidän kemiat eivät olisi edes sopineet yhteen että vain panokaverina. mutta joskus tuli kyllä otettua etäisyyttä jotteivat tunteet kasvaisi ja ei siinä auta muu kuin pään kylmänä pitäminen tunteiden suhteen..

Vierailija

Ei ole kokemusta ja itse en varmaan seksisuhteeseen pystyisi, koska jos kemiat hyvin kohtaa niin ihastun niin helposti ja vaarana on että sydän särkyy. Ja voisin olla myös hiukan mustasukkainen jos tyyppi tapailisi samalla muitakin naisia. Kaikille se ei vain sovi, ei ainakaan minulle mutta ehkä jollekkin toiselle saattaa paremmin sopia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat