kuntoilu pariskunnalle

Vierailija

Eli ongelma on tämä: olemme seurustelleet kohta 3 vuotta ja olen rapistunut kamalasti! Painoa tullut joku 10kg.. Yksin en saa minkäänlaista muutosta tapahtumaan, joten tarvitsisin ideoita uuden harrastuksen aloittamiseen yhdessä mieheni kanssa.
Uinti - ei onnistu. En näytä kroppaani muille.
Juoksu/kuntosali - mies ei suostu.
Lenkkeily - miestä saa viikkoa ennen alkaa suostutella mukaani.

Kaverit asuvat sen verran kaukana, että siitäkään ei tulisi mitään pyytää niitä mukaani.

Eli kaipaan ideoita mihin urheilulajiin miehenikin saattaisi suostua osallistumaan. Ja pelkällä seksillä ei laihdu, sitä on turha ehdottaa :D

Kommentit (4)

-kukka
Seuraa 
Liittynyt3.2.2011

Hmm, tuota, miten ois vaikka joku sulkapallo tai vaikka tennis? :D tai kerätkää porukkaa ja menkää pelaan futista tai pesistä jonnekki koulun kentälle! Ja miksei palloa voisi ihan kahestaankin potkia, ja vaikka ihan pelatakkin :D voisi olla hauskaa :) rullaluistelu jos rullikset löytyy.. Ja voithan käydä itseksesi juoksemassa, musiikkia mukaan vaan nii ei ees huomaa kui paljo on jo juossu ku keskittyy musiikkiin, ainaki itellä tapahtuu melkeen aina näin ;) Tai lähtekää vaikka ihan vain reippaalle kävelylle, sanot miehelles et nyt ulos! ja jos on kaunis sää, nii kävelette vaik jonnekki puistoon ja otatte hedelmii mukaan ja pidätte pikku tauon, saa hyvin miehen suostuteltuu "lenkille" ;D sit vaan vähä pidemmän kautta himaan takasi :D

Vierailija

jep hyviä neuvoja tuli jo :) Kannattaa kans tietenki muistaa syyä terveellisesti, koska se on yleensä painonnousun pääsyy. Painon hallinnassa sen sijaan urheilu on tärkeetä. Eli välttää, vaikka helppoa se onkin, sortumista sinne sohvanpohjalle sipsejä syömään tv:tä katsellessa, ynnä muut makeat ja rasvaiset. Annoskokoja on hyvä muistaa pitää aika pieninä, mutta salaattia ja kasviksia saa syödä aika paljon. Hedelmätkin on terveellisiä välipaloja, ja niillä voi korvata makeat herkut :)

Jos noi kukan neuvot ei toimi niin tosiaan sitten vaan kannattaa ottaa itteään niskasta kiinni ja tehdä itse. Päätät vaikka minä päivinä viikossa käyt kuntosalilla tai juoksemassa, ihan vaikka vaan harrastuksen vuoks. Ja muuten olo virkistyy ihan hirveesti ku saa liikuntaa! Oon huomannu kans että Liv kanava on aika hyvä aivopesijä jos haluaa motivaatiota laihdutukseen, se on täynnä sellasia ohjelmia kun "laihdutaan yhdessä", "morsiandietti" ja "syö itsesi seksikkääksi".. Ite ainaki näitä katsellessa joskus saan intoa taas vähän tehdä vatsalihaksia lattialla, jos tuntuu siltä että kuntoilu ois tarpeen. Siinä voi sitten samalla katsoa tv:tä kun tekee muutaman 15-20 vatsalihaksliikkeen sarjan :D

Tsemppiä :)

Vierailija

sauvakävely on erittäi hyvä. mä ja poikaystävä alettii käydä, tosi hyvää liikuntaa, oikealla tekniikalla kaloreita palaa yli 400kaloria tunnissa

Vierailija

Mulla sama homma, on tullut lisäkiloja yhteiselon aikana... Yritä jättää iltasyöminen ja muu mössötys vähemmälle ja syö kasviksia. Me ollaan pelattu sulkapalloa ja tehty pyörälenkkejä hyötyliikuntana, eli pyöräilty kauppaan jne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat