Miten saan ohuemmat hiukset ?

Vierailija

mulla on ERITTÄIN paksut hiukset ja niitä pitäis leikata jatkuvasti mut ei aina jaksa eikä oo rahaakaan, yritin värjätä niitä jonkun aikaa aika urakalla mutta tuloksetta :D jotain muita vinkkejä ?:D

Kommentit (3)

Vierailija

Ei kai se hiuksen ohentaminen tee että tarviis leikata harvemmin, melkein päinvastoin ku ohuet hiukset on yleensä aika vaurioituneita.

Ainoo mitä keksin on kerroksittain leikkaaminen jolloin hiuksen laatu ei kärsi mun latvat on ohuemmat. Jos sulla on kummiski kiharat hiukset nii se ei välttämättä näytäkkää nii hyvältä, joten sillon vaa pitää yrittää nauttia paksuista hiuksista :D aika monet kummiski unelmoi että omat hiukset ois paksummat, nehän on useimmiten kauniimmat ja terveemmät.

Vierailija

Kerrostat kampaajalla kunnolla, ja pyydät ohentamaan ohennussaksilla, pysyvät vrmaan pidemmän aikaa ohkasempana. Ja kannattaa myös ehkä käyttää mahd. silottavia shampoita yms. Ei kannata hiuksen kuntoa pilata ohuempien hiusten toivossa! pahimmassa tapauksessahan ne näyttävät huonokuntoisena vielä paksummilta, kun ovat pörröiset ja katkeilleet. oikealla leikkauksella saa kyllä ihan niin ohuet hiukset kuin vaan haluaa ;)

P.S. Se että on ohuet hiukset, ei tarkoita että ne olisivat huonommassa kunnossa, ihmisillä on vain eri paksuisia hiuksia luonnostaan.

P.P.S. Kiharassa hiuksessa varsinkin kerrostus näyttää oikein hyvältä!

T;M

Ei kannatta käydä ohentaa ohenussaksilla kampajalle koska mulla niin on ihan samaa nimettäin tillane mut kiharistan tai sitten suoristan koska olen käynny kampaajalle ja he ovat ohenttanut mun hiuksianni mut se kestää vaan 1 viikon joten rahat meni roskaan :( kannattaa suorista usein

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat