Tukihenkilö laihduttamiseen

Vierailija

Hei, olen päättänyt aloittaa laihduttamisen ja kiinteyttämisen ja nyt etsin henkilöitä, jotka olisivat kiinnostuneita jakamaan näitä asioita kanssani. Eli siis laihduttaminen onnistuu parhaiten, jos mukana on muitakin motivoituneita. Lisäksi tukihenkilöiden kesken vinkkien jakaminen on helpompaa.
Jos joku nyt kiinnostui, niin sähköpostin kautta yhteydenpito onnistuisi parhaiten. Siispä ilmoittakaa sähköpostinne, jos olette kiinnostuneet yhteisvoimin pudottamaan painoa kanssani. :) Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija

Moi! Kuulostaa tosi hyvältä. Mie oon jo pitkään halunnu alottaa kuntokuurin, koska miulla on toivottoman huono kunto. Olen normaalipainoinen, mutta haluaisin kiinteytyä. Pääsenkö mukaan? : D Olisin myös innostunut vaihtamaan ruokavaliotani, joka on suurinpiirtein jauhelihakastike ja makaroonit joka päivä. Olisi kiva jakaa terveellisiä ja hyviä ruokavinkkejä myös!

Olen 19-v. , 170cm/60kg

Vierailija

Hei mahtavaa, että lähdet mukaan. Olen todella innoissani tästä. Lähetinkin sinulle jo sähköpostin, jossa kerroin enemmän tämän projektin ideaa.

Vierailija

Hei, ihanaa että löytyi tämmönen! (: Vieläkös pääsisin mukaan?
Olen 21v, 170/56. Kiinteyttä tahtoisin ja tarvitsisin hirmusesti motivaatiota eli tsemppaajia/ kanssalaihduttajia ;)

Vierailija

Mun mielestä kahdella edellisellä kirjoittajalla ei olis mitään syytä laihduttaa... :O Kiinteyttä jos haluutte niin sitten salille treenaamaan ja kovilla painoilla niin saa lihakset ryhtiä.. Ilman mitään kaloreiden vähentämistä, sillon ei nimmittäin lihakset kehity. Ja reilusti proteiineja.

Vierailija

totaa joo tonnikeiju.. mä oon noin 6cm lyhyempi ja noissa painoissa ja normaali. Oleppa tarkkana että pysyy siinä lihastenkasvattamisessa eikä laihduttamisessa!!

Vierailija

Voiii, minäki tahon mukkaan :) Oon jo hyvin kyllä saanu alotettua tän mut mullekki voi laittaa postiee kikkeeee@hotmail.com on osoite ja sit voin myös kertoo oman blogin osoitteen jossa voi seurata kirjaimellisesti "sohvaperunan liikkumista" :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat