miksi mies...

Vierailija

ei ole niin innoissaan enää seksistä? ollaan oltu yhdessä 5kk eikä hänellä ole mikään hätä enää että joka kerta kun nähdään että pitäis harrastaa. Esim. kun oltiin heillä yötä ja hänen vanhemmat siis nukkuivat kahden yhden huoneen päässä, hän kieltäytyi vanhempiensa takia, ettei he kuulisivat. Tuntuu että olen itse innokkaampi, haluaisin monta kertaa viikossa, hänelle riittää kerran pari kahdessa viikossa. Nähdään siis n.3-4 krtaa viikossa. Onko tämä huolestuttavaa?

Kommentit (2)

Vierailija

ehkä teillä vain sattuu olemaan niinpäin että olet se aktiivisempi osapuoli.. oletan kumminkin että teette muutakin kuin vain harrastatte seksiä joten kyse ei varmaankaan ole siitä että mies haluaisi tehdä muutakin.
Jos alkaa muutenkin välttelemään kosketusta ja tapaamisia niin silloin voi huolestua, mutta ei mun mielestä pelkästään siksi että toinen vaan haluaa vähän vähemmän..

alkuhuumassahan tuntuu että ei mtn muuta tekisikään kun kiehnäis toisen kanssa mutta suhteen edetessä alkaa molempien roolit tulla esille, myös seksin suhteen

Vierailija

hmm, no vähän samalla kannalla anonin kanssa.. Jos poikkis muuten näyttää välittävän ja pitävän susta eikä vaikka sun sijasta ala huomioimaan muita naisia niin ei sillon varmaa tarvii huolestuu. Sillon sillä vaan ei oo ehkä niin aktiivinen libido.

Itte kyllä saattaisin pitää tollasta aika outona jos mun poikaystävä alkais noin käyttäytymään, että ymmärrän kyllä huoles.. Ehkä sun kannattaa jutella sun poikakaverin kanssa että miks sen ei tee mieli enää niin paljon, että sua on alkanu vähän huolestuttaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat