tarttisin tsemppiä siskot!

Vierailija

elikäs poikaystävä lähtee viikoks norjaan laskettelureissulle opiskelijaporukalla (hupellus jos porukka tietää). Mulla kauhee ahdistus että voinko luottaa ettei se tee mitään. Siellä monia bileitä viikon aikana ja se aikoo kuulema siis olla 7pvää siellä kännis... Ollaan oltu puol vuotta yhessä ja puhuttu pettämisen rajat selväks, mutta onhan se vielä nuori 19v ni voi bileis tulla helposti houkutuksia. :(

Miten selviin tost viikosta? Voinko sanoa poikkikselle ennen ku lähtee reissuun, että olis kiva kuulla joku pvä miten siel menee? <--vai onks toi liian ahdistavaa että haluuko se vaan bilettää ilman mitää yhteyksii muhun. Ollaan kyllä sovittu että vappun sitte taas olla yhessä, mutta ahdistaa.

Kommentit (10)

Vierailija

Ei todellakaan oo liian ahdistavaa, jos haluut pitää yhteyttä. Tekstaile ja soittele sille iltasin, kysy millon suurin piirtein seuraavat bileet loppuu, että voit sitte taas tekstata. Kysele päivän tapahtumista ja osoita että olet kiinnostunut ja kaipaat häntä. Siitä saat jo paljon selville miten poikaystäväsi vastaa viesteihin vai vastaako ollenkaan.

Luottamus on todella tärkeetä. Jos ette voi luottaa toisiinne, tulee vaikeuksia jossain vaiheessa. Mutta jos todella luotat ettei poikaystäväsi petä, anna asian olla. Se on varmasti ahdistavaa, jos epäilet häntä ilman syytä.

Vierailija

Joo, siis kyllä mäkin olen sitä mieltä että voit sanoa hänelle, että haluat aina välillä kuulla et miten siellä menee jne. Mutta älä liikaa soittele/txt tai hermostu jos hän ei heti vastaa. Mun mielestä riittää et vaikka ennen bileitä juttelee hieman ja sit seuraavana päivänä taas (olettaen että jos/kun hän on kännissä, niin ei ehkä silloin bileiden aikana tai just niiden jälkeen ole paras mahollinen hetki jutella)

Mutta uskon että selviät hyvin, enkä halua uskoa, että se sun mies menis sua pettämään ku teillä menee hyvin muutenkin. (: Luottamusta peliin vain!

Vierailija

Samaa mieltä ku edeltävät :)

Kyllä sun kannattaa puhua sun jätkän kaa et toivot ettei se unohda sua siellä, ja varmasti se ymmärtää jos sillä on yhtään järkeä päässä :) Ja voi olla että se jopa ite haluaa pitää suhun yhteyttä sieltä käsin!
Ihan tietenki riippuu siitä millanen ihminen se on että kuinka paljon pidetään yhetyttä.. Että älä nyt sentään viiden minuutin välein soittele, mutta on ihan normaalia haluta pitää rakkaaseen yhteyttä :)

Nii ja sit kannattaa yrittää keksii ittelleen nii paljon kivaa tekemistä ku mahollista kavereiden kanssa yms, ettei jää sinne sängynpohjalle vaa ikävöimään ja miettimään mitä kaikkee vois muka tapahtua. Ihan näin inttileskenä tää on kokemuksella huomattu :)

Vierailija

Oi, oma mieheni oli myös kova käymään tuolla hupelluksessa, tosin emme ONNEKSI olleet silloin vielä yhdessä, koska olen häneltä kuullut ties mitä, mikä ei omaan korvaani oikein sovi :D ja tietenkin miehelläni oli tapana.. no ..öh.. paneskella siellä koska oli niin huoletonta ja yhteishenkeä yhdisti snoukkaus, ja taas snoukkapojat ovatkin hemmetin hyvännäköisiä, ovat he myös aika villejä, aivan kuten omakin mieheni ja sitten vielä ne tytöt jotka myös kuuluvat samaa maailmaan. ja itselläni on tietty kuva koko hommasta, varmasti olisi hauskaa jos on sinkku mutta vaikka luotankin poikaystävääni, asia ahdistaisi suunnattomasti kun olen tietoinen miten siellä käyttäydytään joten saat kaikki sympatiat puolellesi.
Mutta eiköhän poikaystäväsi ymmärrä että yhteyksissä on ihan kiva olla, ja uskon että hänelle tulee väkisinkin ikävä sinua vaikka olisi kuinka paljon tekemistä, useimmat miehet ovat kuitenkin pohjimmiltaan vain ihmisiä ja kaipaavat tyttöystäviään = )

Vierailija

aargh oon ihan hälisemässä! Kiitos vastauksista, mutta toi viimenen kommentti ei ollu kovin mieluista tietoo...:S Miten ihmeessä saan tietää mitä se siellä touhunnut?! Vaikka onkin soittanu sieltä ja vastannu pariin viestiin, se saattaa tehä siellä mitä tahansa. Mistä tiedän ,ku nään mun poikaystävän sitte ku se tulee sieltä, että onko se tehny jtn siellä vai ei? Näkeekö sen jotenkin sen käyttäytymisestä? Ja jos kysyn, ni varmaan kieltäis kuitenkin. Näkeekö sitä jotenkin, kysymättäkin mikä on totuus??? auttakaa pliis<3

Vierailija

Kokeilisit sellasta juttua kuin luottamus. Suhde ei voi olla kovin hyvillä kannattimilla, jos yksi tuollainen reissu saa sinut hermoraunioksi ja pelkäät, että miehesi pettää sinua. Olisiko sinusta kiva lähteä tyttöjen kanssa jonnekin matkalle, jos miehesi epäilisi sinua koko ajan, että isket toisia miehiä siellä?

Ongelmana siis ei ehkä ole poikaystäväsi reissu, vaan sinun luottamuspula. Eri asia tietysti, jos miehesi on joskus pettänyt luottamuksesi, mutta jos ei niin kerää itsesi nainen ja anna miehen nauttia reissustaan. (Enkä tarkoita nyt sitä, että pitäisi pitää radiohiljaisuutta: vaikka itse luotankin mieheeni, haluan, että hän/minä soittaa päivittäin ihan vain kuullakseni toisen äänen.)Jos miehesi rakastaa sinua, hän ei säädä mitään reissullaan ja on onnellinen päästessään takaisin kotiin sinun luoksesi.

Vierailija

ei hän ole ikinä ennen pettänyt, mutta on hyvin todennäköistä että ulkomailla ja kännissä arviointikyky heikentyy ja porukassa tyhmyys tiivistyys. Voiko joku neuvoa miten sen näkee / saa selville onko jtn säätäny??? p.s. hänestä ei ole kuulunut mtn kahteen päivään. En haluais pilata vappuani hänen tunnustamalla pettäneensä mutta en haluis elää valheessakaan. auttakaa mua :(

Vierailija

Lainaus:

ei hän ole ikinä ennen pettänyt, mutta on hyvin todennäköistä että ulkomailla ja kännissä arviointikyky heikentyy ja porukassa tyhmyys tiivistyys. Voiko joku neuvoa miten sen näkee / saa selville onko jtn säätäny??? p.s. hänestä ei ole kuulunut mtn kahteen päivään. En haluais pilata vappuani hänen tunnustamalla pettäneensä mutta en haluis elää valheessakaan. auttakaa mua :(

Ei se mies siihen sitten ulkomaita ja känniä tarvitse, jos on pettääkseen. Oletko itse ottanut häneen mitään yhteyttä? Kun miekkonen kotiutuu, voit kysellä mitä reissussa tapahtui ja jos ei halua kertoa tai kertoo vain tosi vähän, voit olettaa, että ont apahtunut jotain salaamisen arvoista.

Vierailija

Mielestäni pitäis pystyä luottamaan omaan poikaystävään vähän paremmin. Kyllä sen sitten huomaa jos jotain on tapahtunut ennemmin tai myöhemmin...todennäköisesti kumminkaan ei. Itsellä on sellainen tilanne että oma poikaystävä on kyllä maailman mustasukkaisin mies ja se rassaa suhdetta välillä. en voi minnekään mennä ilman kamalaa kysely tulvaa ja vakuuttelua siitä ettei tapahdu mitää. Se ei tunnu kivalta ku kuitenki ite tiiän etten ikinä pettäis tai mitää...Sun ajatukset kuulostaa aika samalta ku sen ja eihän se varmasti kiva oo noinkaan tuntee ja ei sille varmaa voi mitää mut koita kerätä voimia ja luottaa vaa täysillä! Se on mun vinkki :)

Vierailija

nyt se mun poikaystävä soittelikin, ja kun en heti kuullu, ni tekstas vielä perään kuulumisia ja että ''kohta nähään''. Eli ehkä hän nyt ei olekaa säätäny siellä mtn. Soitin hänelle sitten ja kerto että paljon on juotu ja ollu parit bileet yms. mutta hän kuitenkin soitteli mulle ja halus kuulla musta ja haluaaki nähä vappuna sovittua aikasemmin koska ei olla nähty pitkään aikaan. <3 Oon murehtinu näköjään suht turhaan. Ja vaikka hän olis kännissä siel pussannu jtn ei se loppujen lopuks vaikuta mihinkään. Jos se olis pannu siellä, tuskin ois soitellu noin avoimena vai mitä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat