Eron jälkeen uusi suhde

Vierailija

Hei kaikki!

Haluaisin kuulla teidän kokemuksianne siitä milloin olette aloittaneet eron jälkeen uuden suhteen. Tuliko uusi rakkaus päivän vai kymmenen vuoden jälkeen? Tapahtuiko se yllättäen vai "metsästittekö" jo uutta kumppania?

Kommentit (6)

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Heips! :)

Omalla kohdalla se tapahtui niin, että erosin isänpäivän aikoihin (marraskuussa) ja nykyisen poikaystäväni tapasin tammikuussa ja helmikuussa alettiin jo seurustelemaan eli en ollut montaa kuukautta sinkkuna. :D

Enkä metsästänyt ketään vaan se tapahtui yllättäen. :D

Vierailija

Moi!

Mä erosin 9 kk suhteesta viime vuoden helmikuussa ja olin päättänyt että haluun olla nyt sinkku jonkun aikaa.. Nykyinen poikaystäväni tuli kuitenkin 2 kk myöhemmin huhtikuussa mua vastaan baarissa ja, vaikka halusinkin olla sinkku ja koin ehkä että en ole vielä valmis uuteen suhteeseen aloimme tapailemaan ja siitä se sitten lähti.. "Virallisesti" aloimme seurustelemaan kesäkuussa.Sunnuntaina tuleekin tasan vuosi ensi tapaamisestamme :)

Tapailun alkuvaiheessa minulla oli tunne että jotain puuttuu ja et ei täst taida tulla mitään, mutta en uskaltanut sanoa mitään ja ajattelin että ehkä se menee ohi ja hyvä niin sillä se meni =) Luultavasti tämä johtui pääosin siitä, että erostani oli niin vähän aikaa.

Vierailija

Heissan!

Seurustelin exäni kanssa vajaan 2kk kun musta alkoi tuntua että tää ei oo sitä mitä haluan ja sulattelin aikani asiaa päässäni ja päätin jättää silloisen miehekkeen.

Alle kuukausi erostamme kaverini kertoi eräästä miehestä joka haluaisi jotain vakavaa. Kiinnostuin, vaikkakin olin päättäny että en ainakaan puoleen vuoteen sotkeudu miehiin. No toisin kävi ja tutustuin tähän mieheen. Tapailtiin parisen viikkoa. Ja alettiin seurustelemaan vaikka epäilin asiaa että ei tää kyllä tuu toimimaan. Mutta hyvin toimii. 3KK tosin ollaan vasta oltu yhdessä mutta olen rakastumassa miehekkeeseeni. <3

Vierailija

Olin seurustellu melkein 7-vuotta ja suhteesta tuli pieni prinsessakin. Syyskuussa sanoin miehelle näkemiin ja aioin viettää sinkkuelämää. Sitten baarissa tuli vastaan nykyiseni, joka oli ollut salainen ihastukseni jo vuosia. (kaverini serkku). Humalassa päätin sitten toteuttaa salaista fantasiaani ja sainkin miehen kotiini. Kuukausi erosta, niin uusi suhde alkoi. Mutta edellinen suhteeni oli periaatteessa jo pari vuotta sitten kuollut pois.. En lähtenyt etsimään miestä, enkä halunnutkaan, mutta enhän minä tiennyt että "hän" on siellä. Nyt asumme yhdessä, lapseni rakastaa häntä, ja yritämme saada lasta. Mietin alussa, että voinko alottaa niin pian uutta suhdetta, mutta päivääkään en ole katunut. OLEN ONNELLINEN!!!

Vierailija

Omalla kohdallani en todellakaan metsästänyt uutta kummpania.
Olin aivan musertunut poikaystäväni jätettyä minut ja luottamus kaikkiin uusiin kumppaneihin oli aivan kateissa. Meni viikko ja tutustuin nykyiseen poikaystävääni sattumalta. Kemiat kohtasivat heti, eikä mennyt kauaakaan kun olimme jo yhdessä. Alussa oli hieman vaikeaa heittäytyä yhtäkkiä uuteen suhteeseen, kun erosta oli kulunut niin vähän aikaa. Mutta kun pääsin yli edellisestä poikaystävästäni kokonaan, meidän suhteemme pystyi syventymään ja olenkin nyt hyvin onnellinen tässä suhteessa! :)

Vierailija

Ensimmäinen suhteeni kesti 2½ vuotta ja päättyi miehen pettämiseen. Noh, ilmankos meni luottamus miehiin pitkäks aikaa. 7kk eron jälkeen tapasin erään, jonka kanssa aloin tapailemaan. Hän halusi seurustella, itse en uskaltanut. Suhde kuitenkin alkoi n. 2kk ensitapaamisen jälkeen, ja kesti n.4kk, miehen pettäessä. Tällä kertaa (en tie kyllä miks) uskoin, että jossain on viel sellanen äijä jonka ansaitsen. 6kk ja rakastuimme erään vanhan ystäväni kanssa - ainaki luulimme niin, 3kk ja suhde päättyi miehen toimesta. Olin musertunut - siin miehessähän oli kaikki mitä toivoinkin. Ei mitään liikaa, eikä liian vähän. Meni kuukausia, enkä muuta tehnyt ku itkeny perään.

Sitten, n. 5kk sitten. Eksyin täysin sattumalta kaverini miehen ystävän luo juhliin, istumaan iltaa, sillä ystäväni ei halunnut mennä ainoana naikkosen miesporukan keskelle. Noh, arvaatte varmaan, ihastuin silmänräpäyksessä kämpän omistajaan. Ajauduimme suutelemaan, jäin hänen viereensä yöksi.. Heräsin myös tänäaamuna hänen vierestään. :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat