outoa

Vierailija

Juu elikkäs mulla oli n.1kk sitten juttua suhteellisen pitkään yhden miehen kanssa joka on minua hieman vanhempi. Noh hän kyllä osoitti kiinnostustaan selvästi oli ihana ja herttainen, joskus kuitenkin hieman pois työntävä. No kysyin sitten josain vaiheessa että missä me oikeen mennään tämän jutun kanssa. Noh hän sanoi että jutellaan tästä toisten (koska silloin oli kiireitä) annoin paripäivää kulua ja kysyin uudestaan. meni melkein päivä ennenkuin hän vastasi ettei ole kiinnostunut ja pyysi anteeksi. Nyt kuitenkin hän kyselee usein että jos satutaanolemaan samoilla kulmilla niin jos näkyisi tai jotain. No yhtenäpäivänä sitten näin hänet kaupungilla. Hän käyttäytyi todella mukavasti ja yritti hieman flirttaila ja oli semmoinen "koiranpentu". Itse pysyin kylmänä sillä jos häntä ei kerran kiinnostunut niin en halua taas satuttaa itseäni. mutta voisiko hän vielä olla kiinnostunut?? Sain hänen elämäänsä liittyvän yhden asian selville yhteiseltä kaveriltamme.kerroin hänelle että tiedän ,mutta se ei muuta mielestäni mitään. tämän jälkeen hän on vielä enemmän alkanut osoittamaan kiinnostusta. mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat