Mustasukkaisuudesta

Vierailija

Tilanne josta tulin mustasukkaiseksi, suuttuneeksi ja todella pahalle mielelle, oli miehen saunaillan(saunomista ja juopottelua) jälkeen, kun selvisi, että illassa oli myös muutaman mulle tuntematon nainen. Ja juu kyllä kaikki oli täysin alasti ollut koko 'bileiden' ajan eli iltakuudesta aamuyöhön.
Jotenkin vaan on ihan paska olo, varsinkin kun mies ei tuosta illasta mtn kertonut ja kaiken tiedon saa lypsää, jota jostain syystä en kuitenkaan halua tehdä. Muutenkin mies ollut jotenkin kummallinen suostunut kaikkeen mitä pyytänyt ja esim. ostanut jtn tavaraa, jota olen pyytänyt, vaikkei yleensä niin tee, siivos narisematta pyydettäessä, kokkas mua varten yms. Ärsyttää..
Juu ja ei vituttais yhtään, jos noi muut naiset ois ollut jtn miehen oikeesti kavereita,joiden kanssa saunotaan, mut ei jtn puolituttuja muijia vaan alasti kännissä hillumassa.

Kuitenkaan ite en menis mihkään bileisiin ihan alasti hilluun kännissä, ja tuijotteleen muita alastomia miehiä, ihan just siks etten haluu et omalle miehelle tulis jotenkin paska olo siitä.

Ja kyllä voin myöntää hyvin sen, että olen suhteellisen epävarma itsestäni ja siltä miltä näytän nyt, ja mies tietää myös sen.

Onko tästä nyt sitten turha vetää herneenpalkoo nenään?

Jotain lohdutusta, kiitos ja anteeks jos on epäselvää tekstiä.

Kommentit (9)

Vierailija

Millaisella porukalla he olivat olleet?

Luultavasti olisin itsekin ollut mustasukkainen ja suuttunut. Joillekin pareille sekasaunominen on ihan ok, mutta itse en kyllä siihen suostu. Ellei sitten olla tuttujen ihmisten kanssa ja mielellään vielä niin, että minäkin olen mukana.
Vähän kummallista tuokin, jos on tosissaan muutoskin ollut toisenlaista tuon illan jälkeen. Toisaalta se voi myös johtua siitä, että mies ymmärtää ettet pitänyt asiasta ja mahdollisesti on itsekin sitä mieltä ettei se ollut okei.

Olisiko miehesi suostunut tai suostuisiko nyt siihen, että sinä menet tuntemattomien miesten kanssa saunomaan?

Vierailija

Oma poikaystäväni on myös saunonut alasti sekasaunassa, tosin kaveriporukalla. Meille kummallekin on ok pelata pullonpyöritystä, jossa joutuu suutelemaan muitakin. Ideana on tunne - pettämistä on se, josta ei halua kertoa kumppanille ja tuntee syyllisyyttä. En tosin ole koskaan nähnyt (enkä haluaisikaan) poikaystävääni pelaamassa pullonpyöritystä tai tanssimassa muiden naisten kanssa. Omassa porukassaan saa noita tehdä, enkä suutu. Itse en luultavasti tanssi enää kauheasti baarissa muiden miesten kanssa (ainakaan lähekkäin), koska miehille tanssiminen yleensä tarkoittaa enemmän kuin naisille. Luotan poikaystäävni täydellisesti, mutta...

Itse olen tällä hetkellä mustasukkainen poikaystäväni menneisyydelle. Hän on kokeneempi kuin minä. Eniten ahdistaa se, että hän on jo muutamankin tytön esitellyt vanhemmilleen, minulle hän on ensimmäinen. Mies on tosin minua pari vuotta vanhempi, joten tämä on aika normaalia. Ainakin yritän niin itselleni vakuuttaa. En edes tiedä, miksi minun piti/pitää kysellä poikaystäväni suhdemenneisyydestä. Eihän sen pitäisi vaikuttaa meidän suhteeseemme juurikaan, varsinkin kun hänen edellisestä suhteestaan on kauan.
Olen 22 ja hän 24-vuotias, joten normaalihan se on että aiempia suhteita on ollut. Ärsyttää silti ettemme ole samoissa lähtökuopissa.

Vierailija

aaaarrgh! Voi sua! Tuo on just niiiin ärsyttävää! Olisin kyllä suuttunut pahasti ja kiukutellut. Jos olis ollu vähäkin tutumpia naisia nii olisin kyllä vedellyt lättyyn. Ainakin mielessäni. Oikeesti, tuonhan voi laskea melkein pettämiseksi, kun on toisten naisten kanssa alasti saunassa. Mullekin on käynyt just noin, eikä mies sano siitä yhtään mitään. Tyypillistä. Miehet.......... Pitäs kyllä vähä ajatella enneku mennee hihhuloimaa toisten naisten kans alasti. Vaikka ne ei mittän tekiskään. Silti kun sitä ajattelee, se ärsyttää ja vituttaa.

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Just joo. Itsekin olisin suuttunut ja harmistunut kunnolla! Eihän tollasta tehdä suhteessa varsinkaan, jos siitä ei kerrota. Eri asia olisi ollut, jos miehesi olisi kertonut sinulle etukäteen mitä saunaillassa tapahtuu.. Jos itse menisin saunaan alasti puolituttujen miesten kanssa, niin taatusti saisin kuulla siitä kotona. Kuten varmasti myös sinä. Kysyppä mieheltäsi, miten hän suhtaustuisi, jos lähtisit saunomaan muiden miesten kanssa. Ei ainakaan pitäisi siitä, takaan sen.

Vierailija

voi elämä.. Kun luin ton sun tekstisi, tuli vanha tuttu mustasukkanen fiilis vaikkei itelleni noin sattunutkaan. Tollasta ei sais tehdä seurustelusuhteessa ilman että toinen tietää. Ärsyttää kyllä sun puolesta ja paljon.

Arvostusta siitä miten oot rauhallisena pysynyt (tekstin perusteella), kun ite olisin räjähtänyt koko tilanteesta ja pysynyt muutaman päivän poissa jätkän silmistä, että pääsis kunnolla miettimään asiaa. Pitäsköhän sun kunnolla jutella poikaystäväs kanssa tosta tilanteesta, ettei kiukku pääse patoutumaan ja purkautumaan väärissä tilanteissa.

Pitääkin mennä kysymään omalta poikaystävältä mitä mieltä hän on, kannattaa sopia tollaset jutut etukäteen. Mullakin tuli tosin vasta tän jutun jälkeen mieleen.

Vierailija

ehkä taas tehty kärpäsestä härkänen.. saunominen on tilanne missä ei ole mitään seksuaalista, se on normaalia suomalaisessa kulttuurissa. on kyllä todella mustasukkaista jos verrataan pettämiseen tälläistä. saunassa on luonnollista olla alasti. ehkä miehelle ei oo tullu mieleen kertoa asiasta koska ei oo pitänyt sitä minään isona asiana. jotain rajaa mustasukkaisuudelle.

Vierailija

Niin, suomalaisessa kulttuurissa on normaalimpaa olla alasti kuin esim. jenkeissä. Varsinkin humalassa miehet jostain syystä tykkäävät viuhahdella täällä meillä pohjoisessa... :D

Vierailija

Hmmmm... olen ollu samanlaisessa tilanteessa. Mun eksäni teki täsmälleen samanlailla. Sen kaverit kuitenki vakuutti ettei siin ollu mitää, mut hmmm hankala sanooo... Tai saanko sanoo rehellisesti :D se ois ollu bye bye baby :P tiedän et olen julma mut noin mie olisin tehny.. Mun mielest varatut miehet ei hillu alasti muitte akkojen nähe.. kyse on periaatteesta

Vierailija

mun mielestä oisit saanu vetästä koko hernemaissipaprika -sekotuksen nenään ! todella törkeää :o kun ajattelen asiaa näin vieraan näkökulmasta, olen haudankaivajan kanssa samaa mieltä.. mutta tuskimpa itse olisin kyennyt siltikään jättämään.
ootko kysyny että miks hän hillui alastomana siellä ? ja että mitä oli tapahtunut ? kyllä mun mieheni silti harrastaa juurikin samanlaista lepyttelyä, vaikkakin kyse olisi jostain pienemmästä asiasta. joten voi siis ihan hyvin olla että hänkin vain lepyttelee eikä mitään ole tapahtunut =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat