Mitä tyttöystävälle lahjaksi?

Vierailija

Moi, oon pari kymppinen kundi ja tyttöystävälläni on syntymäpäivä ihan kohta. En millään keksi mitä hommaisin hänelle lahjaksi. Ehdotuksia olisi mukava saada. Oon paniikissa koskaa alkaa olee jo vähän kiire :/

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mistä tyttöystäväsi tykkää? Jos on esim laukku-tai kenkäfriikki, suosittelen ostamaan laukkuja tai kenkiä. Itse haluaisin lahjaksi aidon Louis Vuitton laukun. Kihlattuni on kyllä luvannut ostaa sen jossain vaiheessa mulle, mutta en tiedä milloin saan sen, toivottavasti pian :)

Vierailija

moikka!

1. Jos teillä on yhteinen kiinnostuksen kohde, kuten jokin bändi, osta teille liput sen keikalle.

2. Hotelliyö vetoais varmaan aika moneen tyttöön. kynttilöitä, iso sänky ja vieras ympäristö - takuuvarma suosio! Eikä haittaa, vaikka hotelli on omalta paikkakunnalta. (Jos tytöllä on seikkailumieltä, älä kerro minne viet häntä! hih)

3. Jos tytöllä ei ole mp3:sta, osta semmonen ja lataa sinne hyvää musiikkia.

Nuo oli melko hintavia vaihtoehtoja, mutta kuten hyvin tiedetään, raha ei ole aina hyvän tae..

Tässä hieman edullisempia ideoita:

4. Punaiset ruusut (tai vain 1 ruusu)
(itse olin kerran tosi otettu, kun mies toi minulle yhden ruusun ja vei kahville)

5. Lahjakortti vaikkapa vaatekauppaan, kenkäkauppaan tms. (Itse en ehkä uskaltais lähteä ostamaan poikakaverilleni esim. kenkiä, jos se ei ois nimenomaan toivonut joitain tiettyjä, siksi lahjakortti on turvallinen :-)

6. Cd-levy. :-)

7. Valokuva. Jos olette ottaneet esim teistä valokuvia, teetätä yksi (esim. ifolor.fi) ja osta kauniit kehykset :) en tiedä, onko tämä vähän korni idea, mutta ainakin omaperäinen.. ja mä ainakin olisin otettu! :-)

8. Ajelu/kävelyretki. Jos sää sallii, vie tyttö joko autolla, kävellen tai vaikka pyörällä retkelle. Ota mukaan viltti, viinipullo ja vaikkapa jokin synttärileivos tai sydänsuklaarasia, ja etsikää mukava paikka. :-)

9. Kerro, että rakastat häntä. Tää on paras!

Onnea sulle lahjan etsintään! Ei se oo aina helppoo meille naisillekaan.. ;)

Vierailija

Itse sain joululahjaksi kauniin yöpaidan, se oli mukava yllätys! Lisäksi olen saanut hopean kaulakorun. Kummatkaan vaihtoehdot eivät ole hintavia. Lisäksi aikaisemmin mainittu hotelliyö olisi aivan ihana, tosin hintavampi vaihtoehto! Itsellekin kelpaisi paremmin kuin hyvin. :) Myös itsetehdyt lahjakortit ovat käteviä. Voit luvata esim hieronnan tai jotain tuhmempaa yms. :D Kenkiä en tosin suosittele ostamaan, sillä niitä pitäisi aina päästä kokeilemaan itse.

Vierailija

Ite oon saanu kaulakorun (kultainen sydän) ja myöhemmin siihen sopivat korvikset, meni monta kuukautta ennenku otin sen korun eka kertaa pois kaulasta :) sit oon aivan ihanan torkkupeiton, kirjan, palapelin, kaalimadon (:D) ja saappaat, jotka tosin ite valkkasin. Oon tykänny noista kaikista tosi paljon, jos siinä ois jotain vinkkiä :) parhaita on lahjat joissa on ajatus mukana, esim. tuo torkkupeitto oli minusta ihana koska palelen herkästi ja siihen on mukava kietoutua silloin kun oma kulta ei ole saatavilla :)

En suosittele ostamaan kenkiä tai vaatteita, koska niitä pitäis melkein sovittaa etukäteen.. Ellei oo jotain tiettyä josta tyttö on haaveillu. Sama pätee laukkuihin ja hajuvesiin, pitää tietää maku aika hyvin ennenku menee semmoista ostamaan. Alusvaatteet on klassikko mutta niittenki ostaminen sovittamatta on aika riski- ite tykkäisin paljon enemmän lahjakortista alusvaateliikkeeseen ja pyynnöstä ostaa jotain kivaa ja seksikästä sieltä :) Korut vetoaa (melkein) joka tyttöön, joku nätti kaulakoru on hyvä ja sit voi myöhemmin ostaa siihen sopivat korvikset, rannekorun jne..

Vierailija

mä oon saanu ipod nanon ja kalevalan kaulakorun, tykkäsin kyllä paljon mut aika hintavia..

mutta ihana oli ku sain tulijaiseks paidan jonka hän oli ulkomailla painattanut mua varten, siis perus näitä I <3 -paitoja, mutta siinä luki I <3 (ja poikaystäväni nimi) se oli jotenkin toooosi söpö lahja!

Vierailija

riippuu mikä budjetti sulla on.. mutta just joku hopea koru on tosi hyvä koska se on kuitenkin arvokas mutta niitä saa halvemmallakin.. tai sitten jos ei ole paljon rahaa askartelet ite hierontalahjakortin ja annat ruusuja :) hajuvesi on kans hyvä lahja ja jos ei tiä mistä tyttö tykkää ostaa lahjakortin kosmetiikka kauppaan tai kysyy tytön kavereilta mistä se tykkää. tai lahjakortti vaatekauppaan.. ite ainaski oisin ilonen nuista ja ne on semmosia mihin ei yleensä kukaan ainakaan pety :)

Vierailija

Joku koru on ainakin kiva ja sit mä ainakin tykkäisin lahjakortista esim. johkin hierontaan, kasvohoitoon, manikyyriin tai johkin mistä sun tyttös tykkää. Myös joku yhteinen reissu ois tosi kiva eikä sen tartte välttämättä olla mikään kallis ja omaperäset lahjat on aina kivoja! :)

Vierailija

olen kanssa miettinyt lahjaa tyttöystävälleni ja olen nyt melkein lukinnnut, että vien hänet romanttiselle illalliselle. Kokemus on aina minusta parempi kuin joku merkityksetön rihkama.

Korujakin on tullut annettua useampia jo pitkään jatkuneen seurustelun aikana. Vähän vielä kuitenkin harkitsen antaisinko esimekriksi tälläisen: http://www.rannekelloja.fi/kello/jacques-lemans-rome-ladies Voisi olla hyvä lisä tuohon illalliseen, jäisi jokin käsin kosketeltava muisto sitten täydellisestä illasta :) Synytmäpäiviä siis vietetään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat