Halpa yöpymispaikka Helsingissä?

Vierailija

Olen tulossa Helsinkiin kesällä yhdeksi yöksi kaverini kanssa ja tarvittaisiin joku mahdollisimman halpa yöpymispaikka keskustasta. Tiedättekö mitään hyviä paikkoja?

Kommentit (9)

Vierailija

google -> hostelli helsinki ni johan alkaa löytyä. Eurohostellista ja Stadion hostellista oon kuullu ihan hyvää palautetta, mutta jos majoituksen tasolla ei oo väliä ni ottaa vaan sit sen joka on halvin... Omppuhotelli on hyvä vaihtoehto, mutta ei sekään Helsingissä ihan halpa oo. Saatiin nimittäin pari vuotta sitten Radissonilta (4 tähden hotelli) huone halvemmalla ku Ompusta. Jos on 3-4 yöpyjää ni sillon Omenahotelli kannattaa ennemmin.

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

No en mä käyny ees kattoon erityisesti niit hintoja omenahotelleista. Kaikki vaan sanoo et ne on halpoja :D Mut jos sijainti ratkaisee nii ainaki ihan keskustas on.

Martta

Vierailija kirjoitti:
Näin jälkikäteen vielä kommenttina, että hotellit saa nykyään käytännössä aina halvimmalla, kun käyttää kilpailuttavaa hakukonetta...

Tästä nyt en olis silti niin varma. Kyselin joskus tätä samaa asiaa hotellista, en muista mistä, ja ne meinas, että kyllä niiltä suoraan varaamalla voi saada halvemmalla. Mutta ei siis varmastikaan aina. Eli jos haluaa optimoida hintoja, niin lienee paras katsoa hakukonevertailusta hintoja ja sitten soittaa hotelliin, millä hinnalla mahdollisesti sais suoraan varaamalla. Kun usein noilla hakukoneilla itselläänkin on antaa alennuksia ja tarjouksia. Helsingin hotelleja alkaisin etsiä ensin täältä http://www.hotellithelsingista.fi/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat