Miten saada toinen lähestymään esim. baarissa

Vierailija

moi!
näin viikonlopun alla monet cosmotytöt varmaan suuntaavat baariin yms. paikkoihin toiveissaan tavata uusia, ihania ihmisiä. Useesti tulos on kuitenkin toinen ja kotimatka yöbussissa/ taksissa on jokseenkin alakuloinen.. Sunnuntai meneekin sitten pohtiessa, että mikä meni vikaan.

Tästä innostuneena ajattelin aloittaa uuden keskustelun: miten te cosmotytöt saatte toiseen osapuoleen kontaktin baarissa? flirttaatteko, odotatteko että toinen tekee aloitteen vai teettekö itse? Miten käytännössä?

Monilla varmaan löytyy hauskojakin kokemuksia, eiköhän pistetä keskustelu pystyyn!

Kommentit (7)

Vierailija

Hehe. Tuli mieleen että miut on monesti pysäytetty/koskettu olkapäätä/huudettu "hei" kun on luultu joksikin toiseksi.. Haluaisin tietää kuka miun kaksoisolento on kun niin monet on luulleet minuu häneksi : D

Katsekontakti on aika hyvä. Jos toinen ei käännä heti päätä pois niin pieni hymy on paikallaan! : )

Vierailija

1. Erotu joukosta: tanssi hyvin ja/tai seksikkäästi - mutta älä liioittele, se näyttää pelkästään nololta. Älä kysele latteuksia.

2. Älä ole liian kännissä. Et herää kenenkään ei-niin-kivan vierestä :D Pari rohkaisevaa kannattaa ottaa.

3. Hymyile.

Vierailija

Vaikken cosmotyttö olekaan, niin viime aikoina katse on ollut paras "työkalu" yhdistettynä hymykuoppiin ja rentoon asenteeseen. Olen itse tiedostanut sen, ettei vuorokaudessa ole tällä hetkellä tarpeeksi tunteja toimivan parisuhteen ylläpitämiseen treenamisen ja töiden ohella, joten saatan baareissa vaikuttaa välinpitämättömältä, koska olen siellä "vain" kavereideni ja viinan takia. Viinaakaan tosin ei voi paljoa ottaa, sillä krapulaa ei saa koskaan olla seuraavana päivänä.
Yhtenä syynä omaan parempaan vetovoimaan saattaa olla myös suht. onnistunut massakuuri. Punttisalilla en ole käynyt kuin 20 kertaa viimeisen 10 kuukauden aikana ja treeni on lähinnä keskittynyt kehonhallintaan. Sen tuloksena vartalon muoto on vyötäröstä ylöspäin \/ kaltainen ja kädet ei pahemmin jätä mitään arvailujen varaan.
Sen jälkeen kun jompikumpi on tehnyt aloitteen ja suunnaksi otetaan tanssilattia, niin toinen osapuoli on käynyt siellä kroppaan kiinni kuin sika limppuun ja lähes kaikilta on tullut samansuuntaiset sanat suusta. Lopputuloksena se, että yhden yön suhteet on kasvanu n^+1:llä.
Sai ihan ittenikin hämmentymään, koska pidän itseäni hieman ujona ja taustalla on yksi todella paska suhde, joka vaikuttaa hieman edelleen. Lisäksi olin vielä joku aika sitten yhden yön suhteita vastaan, mutta minkäs teet, kun aina ei jaksa runkata, eikä toimivaan parisuhteeseen ole aikaa :D

Vierailija

Olen havainnut parhaimmaksi keinoksi katsekontaktin höystettynä ystävällisellä hymyllä. Usein miehestä jo silloin näkee, kiinnostaako häntä. Seuraava askel onkin sitten mennä juttelemaan, tai vaihtoehtoisesti jatkaa katsekontakteja hieman kauemmin. Jälkimmäistä en kuitenkaan suosittele, sillä oma kokemukseni on, että tutustuminen jääkin pelkkiin katsekontakteihin, jos kumpikaan ei tee heti aloitetta keskusteluun.
Kaksi seurusteluun johtanutta suhdettani on alkanut baarista. Ensimmäinen juttu alkoi sillä, että mies tuli puristelemaan minua ahterista. Se ei kuitenkaan ollut motivaatio tutustumiseen, vaan mies oli erittäin asiallinen (puristelua lukuunottamatta :D ) ja fiksu. Ja sitä minä vaadin mieheltä.
Nykyinen juttu alkoi katsekontaktilla, joka lähti minun aloitteestani tanssilattialla. Juttelimme sen jälkeen miehen kanssa sivummalla ja vaihdoimme numeroita. Ensimmäinen ajatukseni miehestä oli, että hän on melko vajakki ja hulttio, mutta paljastui myöhemmin todella hauskaksi ja asialliseksi tyypiksi.

Varmin keino on olla vain oma itsensä - sillä tavalla saa todennäköisimmin sellaisen miehen mitä etsiikin. Liika seksikkyyden tavoittelu antaa vain halvan kuvan ja tehoaa luultavimmin yhden yön juttua hakeviin miehiin. Kännissä ainakin itse tunnen olevani jollain tapaa hurmaava (kyllä, ihmettelen sitä itsekin..), mutta karu totuus on, että se näyttää melko säälittävältä. Kannattaa siis unohtaa kännit ja ottaa vain muutama rohkaiseva.

Vierailija

Kyllä se on se hymy ja katsekontakti. Jos mies vaikuttaa näiden jälkeen helposti lähestyttävältä ja hieman vastaakin flirttiin niin siitä sit juttusille. Puheenaiheita aina keksii, mutta mitkä on sopivia, onkin sitten toinen juttu. Aina voi heittää jotain positiivista vitsiä hiuksista, vaatteista tai melkein ihan mistä vaan. Mulle ainakin yks tärkeimpiä asioita on huumorintaju ja jos vastapuoli ei (ehkä hieman hulluakin) huumoriani tajua niin antaa sitten olla :D

Vierailija

Mä olen tottunut että mies tulee iskemään mua, mutta jos näen jotain todella mielenkiintoista, katse ja hymy nopeuttaa miehen tuloa mun luo. Yksinkertaista ja tehokasta. Parempi flaksi käy yleensä kun jättää sen pienimmän mekon kotiin. Ihan farkuissa ja topissa on muutama julkkiskin mukaan lähtenyt.. Mun mielestä se iskeminen ja puheenaiheiden keksiminen on miesten hommaa, jos äijä ei tajua niin en mäkään perään juokse.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat