Y0-juhlat ja mekkokammoisen pukeutuminen

Vierailija

Eli, valmistun tässä keväällä, ja minulla ahdistaa suunnattomasti lakitustilaisuus ja varsinkin sinne pukeutuminen :D 0len pukeutunut hameeseen/mekkoon viimeksi ala-asteella, ja en todellakaan tuntisi oloani mukavaksi mekossa. 0len ajatellut jonkin sorttista housupukua (siistit housut ja jakku), mutta asun pitäisi kuitenkin olla nuorekas. 0nko kellään samanlaista mekko-kammoa ja millaisiin asuihin mekkokammoiset ovat pukeutuneet? ja millaista asua suosittelisitte? :D linkkiä linkkiä

Kommentit (2)

Vierailija

Ei ehkä mekkokammo, mutta en pidä mekoista hirveämmin. Ajattelin kuitekin, että kokeilen mekkoja jos nyt kuitenkin sattuisi joku kiva ja mieleinen löytymään ja löytyihän se. Ole rohkea ja kokeile erilaisia mekkoja. Ja jos yksikään ei miellytä niin housupuku on hyvä. Kenties jopa housuhame tai ihan normaali hame.

Mene ammattitaitoiseen liikkeeseen ja anna henkilökunnan auttaa. En tiedä missä asut, mutta itse parhaaksi kaupaksi koin Pukumiehen ja Sokoksen.Hinta-laatu-suhde on kunnossa. Itse kun ostin pukunu toissa vuonna, liikkeessä oli joku mekkoesittelijä, joka sitten auttoi minua valitsemaan juuri minulle sopivan puvun, osasi kertoa minkälaiset kengät olisi hyvät, kampaus ja laukkuvinkkejäkin.

Meidän lakitustilaisuudessa yksi poikatyttö haki lakkinsa farkkuihin ja huppariin pukeutuneena.Että kaikki käy kunhan se itseäsi miellyttää. :)

Vierailija

Itse olen mekkokammoinen lähinnä oman ruumiinrakenteeni takia. Kaikki järkihintaiset ja hyvännäköiset mekot oli tehty isompirintaisille naisille. Muutenki tympäisi ajatus mekosta, jota sitten käytän vaan kerran. Siksi itse ostin hameen ja juhlatopin erikseen ja molempia olen jälkeen päin käyttänyt ja koska löysin hameen kirpparilta, niin multa meni noihin yhteensä 45 euroa. Mekolle ei olisi muutenkaan ollut sen jälkeen kertaakaan käyttöä.

Meillä oli yhdellä tytöllä siistit housut ja jakku. Nehän olisivat oikeasti muutenkin sellaisia joille on tulevaisuudessa luultavasti käyttöä. Ja nykyään saa nuorekkaita jakkupukuja hoikille naisille, ainakin Sokoksella olen itse nähnyt. Mielestäni kannattaa ajatella asiaa tosiaan siltäkin kannalta, että millaisella juhlavaatteella tekee tuon lakkiaispäivän jälkeen jotain:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat