mies haukkui kaverinsa

Vierailija

Muutama viikko sitten mies jätti minut. Olemme sen jälkeen nähneet muutaman kerran sattumalta, yhteyttä emme ole pitäneet ollenkaan. Eron jälkeen, kun ensimmäisen kerran tapasimme sekä mies että hänen kaverinsa suhtautuivat minuun ja kavereiheni etäisesti. Toisella kerralla mies ja hänen kaverinsa juttelivat sekä minulle että kavereilleni niin kuin ennenkin. Tulen yhden miehen kaverin kanssa hyvin toimeen: juttelemme, nauramme, tanssimme ja flirttailemme. Exäni kaveri halusi tarjota minulle juotavaa ja kun lähti hakemaan sitä, exäni "haukkui" kaverinsa minulle, on kuulemma outo tyyppi kun paremmin tutustuu ym. Itseäni mietityttää miehen motiivi tähän, miksi haukkua oma kaveri?

Kommentit (2)

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

Jaajaa, ekana tulee mieleen et haluu mustamaalata tätä kaveria sulle? Vaikka sähän ne motiivit varmaan paremmin tiedät, tunnet kuitenkin exäs varmaa aika hyvin :)

Vierailija

Yksinkertaisesti siksi, että exäsi kokee, että teillä on jotain pientä säpinää alkamassa (ehkä exäsi kaveri on myöntänyt olevansa kiinnostunut sinusta) ja hän haluaa estää sen. Mikään ei ole miesten kesken pahempaa, kuin että miehen nainen siirtyy miehen kaverin naiseksi. On lausumaton sääntö miesten keskuudessa, että kaverin muijiin ei kajota, olipa ne sitten vaan yhden illan heiloja, vaimoja tai exiä. Tämän säännön rikkominen johtaa hyvin usein kaveruuden loppumiseen. Ja se on miehille kovempi pala kuin naisen menettäminen. Tästä syystä hän sinulle kaveriaan mollasi, jotta tajuaisit jättää hänet rauhaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat