onko mies kiinnostunut vai ei?

Vierailija

Mistä tuon oikeasti tietää... on ollu ny juttua yhen miehen kans mutta aluksi vaikutti niin kiinnostuneelta, mut sitten aina välillä tuntuu että sitä ei kiinnostaisi ollenkaa...

Enkä ymmärrä, että kun sovittiin et nähdään pikasesti yhden syyn takia... niin se oli unohtanu, ei ollu edes kotona, joten jätin syyn, miksi kävin siellä, niin etuoven eteen... sitten tämä mies SOITTAA mulle perään...

ja se kyllä tiesi et asia joka sielä oli, oli multa... mä en ymmärrä tuota soittoa. Olishan se voinu viestinki laittaa... mutta sitten taas muutenkaa ota siitä jätkästä selvää, sillä välillä se juttelee ja flirttailee, mut sit taas menee pariki päivää kun ei oo mitää...

Onko muilla samanlaisia kokemuksia, mitään neuvoja tai jotain tälläsii? mieluiten kuuntelen muiden kokemuksia ja vinkkejä jos vaikka auttais vähän ymmärtämään :)

Kommentit (11)

Vierailija

Kuinka kauan olette tunteneet? Entä miten olette alunperin tavanneet? Voihan olla, että hän soitti etupäässä sen takia, kun oli unohtanut tapaamisen. Itse ainakin soitan mieluummin kuin laitan viestiä, se on aika pitkälle ihmisestä kiinni kumpaa tapaa suosii.

En kyllä ole paras henkilö sanomaan onko joku kiinnostunut vai ei, itse painin saman ongelman parissa.. Sen olen kuitenkin oppinut, että se riippuu hirveästi henkilöstä, miten kiinnostuksen osoittaa. Kohteleeko hän sua eri tavalla kuin muita? Jos hän on erityisen ystävällinen/huomioiva etenkin sua kohtaan, niin se on hyvä merkki :)

Vierailija

Olen vähän huono neuvomaan, mutta kannattaa seurata tilannetta..riippuu tosin siitä, että kuinka kauan olette tunteneet ja miten tapasitte..jos asia vaivaa ja tykkäät miehestä paljon, kysy suoraan..pyydä vaikka kaljalle..:)
Itsellä on vähän samoja ongelmia..on ollut yli 1,5 vuotta flirttiä työkaverin kanssa..alkoi melkein heti kun saavuin kyseiseen työpaikkaan..kumpikin jää kiinni tuijottamisesta..seurassani mies on jotenkin hermostunut..selittelee tyhmää, koittaa keksiä puhuttavaa..tai on tuppisuuna..koittaa aina antaa itsestään hyvän vaikutelman..ainoa ongelma on, että kohtelee muiden seurassa kuin olisin ilmaa..kiusaa muita naispuolisia työkamuja..lähdin viime kesäksi ulkomaille ja ennen lähtöä kerroin tunteistani miehelle..hän halusi olla vain kaveri..tultuani takaisin mies tuli luokseni yöksi..mitään ei tapahtunut..nukuimme vain kylki kyljessä..meni muutama viikko ja pyysin miestä kaljalle..hän tuli..taksilla..saattoi kotiin ja päätyi jälleen viereeni nukkumaan..taaskaan ei mitään tapahtunut..olen sekaisin..nämä yökyläilyt tapahtuivat viime syksynä ja olemme edelleen työkavereita..homma on vain samaa kuin mitä yllä kuvailin..tujottamista töissä..pari viikkoa sitten olimme yhdessä juomassa..mies oli aika kännissä ja oksensi melkein 2 tuntia vessassa..huolehdin hänestä..silitin päätä, juotin vettä..saatoin sänkyyn nukkumaan..seuraavana päivänä hän oli kuin mtn ei tapahtunut..harkitsen töiden lopettamista ja muuttoa ulkomaille..tykkään miehestä kuitenkin todella paljon..pitäisikö kysyä suoraan miehen tunteista vaikka hän jo kerran sanoi haluavansa olla vain kaveri..?

Vierailija

"alkoi melkein heti kun saavuin kyseiseen työpaikkaan..kumpikin jää kiinni tuijottamisesta..seurassani mies on jotenkin hermostunut..selittelee tyhmää, koittaa keksiä puhuttavaa..tai on tuppisuuna..koittaa aina antaa itsestään hyvän vaikutelman."

sanoisin että tyyppi on sinusta kiinnostunut, on tuo osio kuin itsestäni lukisin. loppu menee sivuun, en ole työkaverini (johon siis olen ihastunut) luona oksentanut tai ollut yötäkään. Kannattaa ehdottomasti kysyä suoraan tunteista. Voi olla että hän myös ajattelee ettei ole sinuun mahdollisuuksia tai jotenkin saanut sen käsityksen että et halua muuta kuin olla ystäviä.

Vierailija

Ja alkuperäiseen viestiin, tosiaan ainakin ite huomaan että soitan perään vaikka pelkkä tekstiviesti riittäisi. Jotenkin on kivempi ja monesti nopeampikin hoitaa soittamalla kuin alkaa näpyttämään.

onko tähän sinun tilanteeseesi tullut muutosta sitten tuon kirjoittamisen, siitä on näköjään jo pari kuukautta.

Vierailija

Mulla on kanssa ongelma yhden miehen suhteen vaikka mulla on omakin mies mutta kuitenkin.

Ollaan samassa työpaikassa mutta hän on ainoastaan vkl töissä. Tutustuin häneen kunnolla vasta joskus kesällä vaikka hän oli tullut meille töihin joskus joulukuussa.
On ollut flirttiä, kumpikin seuraa välillä toisen tekemisiä töissä eli kumpikin on jäänny kiinni tuijottamisesta. Hymyillään ja välillä ilmeillään toisillemme. Jos hän näkee että oon päässy töistä ja kumminkin vielä siellä pyörin niin hän tulee mulle juttelemaan. Joskus on vaan siin vieressä ja saattaa vaan olla hiljaa tai lukee lehtee. Työkaveritkin kiusaa minua hänestä että "hän taas katteli sua tänään töissä".
He ovat myös sanoneet että hän olisi kiinnostunut minusta. Siitä just en ota selvää. Samoin että "pyydä häntä kahville". Haluaisin mutta en tiedä onko mulla rohkeutta ja pelkään ehkä sitäkin että hän vastaa ei vaikka ihan kaverimielessä vois käyä kahvilla ja jutella niitä näitä.

No ottaako hänestä selvää?

Vierailija

No en tiie et ottaako noista miehistä ikinä selvää..Itselläni tilanne jatkunut samanlaisena..Mies kohtelee minua täysin erilailla kuin muita..Siis nauraa ja vitsailee muiden kanssa mutta seurassani hiljaa tai yrittää olla asiallinen ja antaa itsestään hyvän kuvan..Mies on kuitenkin jotenkin kiukkuinen tai nyreä kun huomaa minun naureskelevan tai flirttailevan muiden miesten kanssa..Hän kuitenkin sanoi jo yli vuosi sitten että haluu olla vain kaveri ja katsella muita..Ota käytöksestä nyt selvää..

Vierailija

No en tiie et ottaako noista miehistä ikinä selvää..Itselläni tilanne jatkunut samanlaisena..Mies kohtelee minua täysin erilailla kuin muita..Siis nauraa ja vitsailee muiden kanssa mutta seurassani hiljaa tai yrittää olla asiallinen ja antaa itsestään hyvän kuvan..Mies on kuitenkin jotenkin kiukkuinen tai nyreä kun huomaa minun naureskelevan tai flirttailevan muiden miesten kanssa..Hän kuitenkin sanoi jo yli vuosi sitten että haluu olla vain kaveri ja katsella muita..Ota käytöksestä nyt selvää..

Vierailija

noi kaksi yllä olevaa viestiä oli siis multa..en osaa vain enää tässä vaiheessa iltaa käyttää konetta..näköjään..varsinainen asia ja ongelma on siis kyseinen mies..neuvoja mitä teen hänen suhteen? vaadinko selitystä? yritän unohtaa, joka hieman hankalaa samassä työpaikassa? vai kokeilen kepillä jäätä ja seuraan tilannetta..?

Vierailija

pihkassa: Ei niistä ota selvää. Jotenki mulle tuli sellanen fiilis että tämä sun mies olisi mustasukkanen kun flirttailet muitten miesten kanssa. Jos haluu olla pelkästään kaveri nii miks hän sit "osoittaa" mieltään sulle jos nyt heität läppää miesten kanssa?

Vierailija

löysin näköjään tänne pitkän tauon jälkeen..juu,homma jatkuu edelleen samana..:/ en vain tiedä mitä tekis..olen yrittänyt katella muita miehiä, mutta ei ne sytytä samalla tavalla..ja kun sama työpaikka niin ei se unohtaminen onnistu..koko ajan tunne että välillämme on vieläkin jotain, mutta en uskalla tehdä aloitetta, koska pelkään saavani taas rukkaset..en tiedä että onko se kyseisen miehen mielestä sitten liian iso kynnys alkaa säätämään yhdessä, kun on sama työpaikka..mutta voi olla että olen lähdössä taas ulkomaille töihin ja mietin että pitäisikö vielä kerran katsoa mitä tapahtuu, jos kertoisin hänelle tunteistani? pakkohan tähän on saatava loppu..kun homma ei etene suuntaan eikä toiseen..mites muuten oma tarinasi on edennyt?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat