OULU - kaveriporukkaa kasaan

Vierailija

Muita oululaisia jotka tuntee itsensä yksinäiseksi silloin tällöin? Olisi mukava saada jonkunlainen tyttöporukka kasaan. Ilmoittautukaa! :)

Sivut

Kommentit (730)

Vierailija

Voitteko kertoa hieman lisää itsestänne? =) Täällä myös 19-vuotias tyttöa kaipais kaveriporukkaa, vanhat kaverit kaikonneet muualle opiskelemaan.

Vierailija

Minunkin tekisi mieleni ilmoittautua, mutta en vielä tiedä, uskallanko.. :) Olen 21v ja opiskelen oulussa. Tosiaan itekin tahtoisin vähän tietää millaisia olette? :)

Vierailija

Heip!

Just 20v täyttäny oululainen tääl.
Kaverit katos yläastee jälkee.

Kertokaa jotain ittestänne? :)
Mä seurustelen, asun yksin ja käyn töissä.
Voisin muutakin kertoo mut en iha viel kehtaa :D
Nii ja harrastan autoja ;)

Vierailija

Moi! Täällä kans 19-vuotias, muutin Ouluun viime kesänä ja vaikka täällä nyt muutama kaveri asuuki, niin lisää sais olla ja uusia on aina kiva saada. Etin tällä hetkellä töitä, valmistuin koulusta keväällä, asun avoliitossa ja nyt HALUAN tutustua uusiin ihmisiin :)

Vierailija

Hei!

Olen 21-vuotias ja kavereita vailla :) Olen jo pari vuotta asunut ja opiskellut Oulussa, asun yhdessä poikaystäväni kanssa ja omistan koiran. Ainoa asia mitä elämästäni tuntuu tällä hetkellä puuttuvan on naispuolinen juttuseura :D

Vierailija

Lainaus:

Hei!

Olen 21-vuotias ja kavereita vailla :) Olen jo pari vuotta asunut ja opiskellut Oulussa, asun yhdessä poikaystäväni kanssa ja omistan koiran. Ainoa asia mitä elämästäni tuntuu tällä hetkellä puuttuvan on naispuolinen juttuseura :D

Tämä viesti voisi olla melkein minun kirjoittamani, mutta ikää minulla on vuosi enemmän :) Viestillä saa nakata rohkeasti, mielestäni kavereita ei ainakaan voi olla liikaa :) love-somebody@suomi24.fi

Vierailija

Mooi!
Taalla ois kans yks joka etsii tyttoporukkaa kasaan :) oon asunu oulussa jo 11 vuotta, mutta kaverit on aika hyvin lahtenyt pitkin suomea opiskelemaan tai toihin.. Olen 23 vuotias. ois toosi mukavaa jos loytyis mukava tyttoporukka! :) saa lisata meseen tai laittaa viestia mulle! oispa mukavaa! :)
osoite: blib123@hotmail.com

niin ja sori, kun tama mun lappari on jotenki englannin kielinen.. ni ei tuu noita a:n ja o:n pisteita :D

kuulemisiin :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat