En ymmärrä en :/

Vierailija

Pakko avautua teille täällä kun näette tän mun asiani eri kantilta kun minä itse tai mun kaverit..

Elikkä kun seurustelin edellisen poikaystäväni kanssa aikoja sitten tapasin yhden hänen kavereistaan josta pidin heti,tulimme heti juttuun mutta en ajattelin vaan että ei tuo musta varmaan niin tykkää ja mullakin on poikaystävä josta pidän joten unohdan koko jutun, aloin sitten ihmettelemään kun aina jos olin menossa poikaystäväni kanssa jonnekkin, tämä kaveri soitti että tulisimmeko yhdessä käymään hänen luonaan tai kyseli että minnepäin me ollaan menossa ja voiko hän liittyä seuraan. Hän tuli jopa ilmoittamatta auttamaan mua muutossa kun meillä on niin paljon yhteisiä kavereita ja heiltä oli kuullut että muutan.

Joulukuussa kävi sitten niin että poikaystäväni kävi kimppuuni ja pahoinpiteli mut, onneksi olin kavereideni kanssa jotka saivat poikaystäväni irrotettua minusta ja soittivat poliisit.. siihen loppui meidän suhde saman tien mutta tämä kaveri keneen olin tutustunut pysyi aina kaverinani ja nähtiinkin melkein joka päivä ja hän jaksoi olla tukena ja kuunnella.. Tajusin helmikuussa kuinka paljon pidän tästä kaverista muutenki kun pelkkänä kaverina ja hänkin kertoi minulle tunteistaan ja kertoi että ihastui muhun jo sillon ku tavattiin ensimmäistä kertaa ja sen takia halusi niin paljon mua nähdä… sen takia se oli muutenki aina sanonut kun oltiin kaveriporukalla jossakin yhtäkkiä että mä olen tosi mukava ihminen. Alettiin sitten seurustelemaan ja meillä meni tosi hyvin. Hän on esitellyt minut suvulleen ja suku tykkäsi musta, meillä on aika lailla samanlaiset mielipiteet, leffa / musiikkimaku ja halutaan elämältä samoja asioita.

Tiedän kuitenki että hänellä saattaa napsahtaa kun juo, kaikille muille meidän kavereille on alkanu änkyröimään mutta mulle ei koskaan… Noh oltiin lauantaina kahdestaan , pussailtiin kun yhtäkkiä hän alkoi huutamaan että lähe pois täältä.. pelästyin koska hän ei koskaan ole mulle huutanut ja lähdin äkkiä pois.. kävin sitten seuraavana päivänä hänen luonaan ja koitin sopia asiat, vastaus oli ” anna mun nukkua, mee helvettiin märisemästä mun kämpiltä”.. sanoin vaan että joo mä lähden jutellaan sitte ku oot paremmalla päällä. Hänestä ei sitten kuulunut sen jälkeen mitään..
Noh mulle tuli maanantaina sitten soitto että isäni on tuupertunut lattialle ja joutunu sairaalaan ja mulla oli niin paska olo että pistin poikaystävälleni viestiä siitä ja hän soitti heti, samalla pyysi anteeksi ja sanoi että en tehnyt mitään vaan hänellä vaan napsahti kun oli juonut. Sovittiin sitten ja kaikki meni taas hyvin kunnes viime perjantaina .. taas sama juttu, tällä kertaa se tuli siitä kun naurahdin jollekki väärälle asialle. .saatin kuitenki sovittua koska pystyin pitämään hermot ja selvitettiin asiat ja heti tuon jälkeen poikaystävä pyysi anteeksi ja sanoi että rakastaa mua. Lauantaina.. taas sama juttu.. Mentiin nukkumaan ja mies suuteli ja sanoi että hyvää yötä, rakastan sua” sitten ku tulin vessasta mies oli menny nukkumaan lattialle ja kysyin että mitä siinä teet. Kuulemma halusi nukkua siinä, sanoin sitte että ai no tuu mun viereen jos jaksat tai mä siihen sun ku en oo täällä kun tämän yön ku ei ehitä näkemään sitten vähään aikaan.. Sen jälkeen mies alkoi huutamaan ja sanoi että en jaksa enää olla sun kanssa , en jaksa kun aina tapellaan ( vaikka ei kyllä tuosta nukkumisasiasta ees tapeltu) lähe vittuun täältä.

Menin sitten seuraavana päivänä hakemaan mun tavaroita sieltä pois ja kysyin että minkä takia sä pistit poikki kun mitään ei ollu ees tapahtunut. Vastaus oli että en jaksa sua, aloin sitten itkemään ja puhumaan meistä, tämän jälkeen vastaus oli ” anna mun pari päivää sitten miettiä” sanoin että joo .. jätänkö nämä mun tavarat ja avaimen tänne vielä, sain jättää.. nyt ei oo sitten kolmeen päivään kuulunu mitään.. en tiedä yhtään että onko mulla toivoa koska ne tavarat jäi sinne vai sanoiko tuo niin vaan sen takia kun aloin itkemään. Meidän kaveritkaan ei ymmärrä..nyt vaan itken illat ja aamut kun en tiedä miten tässä käy ja kuintekin en halua itse häneen ottaa yhteyttä koska en halua että ahdistuu lisää.. mitä mieltä te olette? Menikö tässä nyt sitten mies jota oikeasti rakastan :/

Kommentit (5)

Vierailija

tosi outoo käytöstä kieltämättä. en kyllä tiedä voitko muuta tehdä kun odottaa ja vaatia pysyvää vastausta häneltä. kenenkään ei pitäisi olla suhteessa jossa ei koe oloansa turvalliseksi ja asemaansa "varmaksi".. tsemmpppia, itse kyllä ottaisin selvää mahd pian että missä mennään, jos mies haluaisi lopettaa koko jutun niin parempi se kai sitten vain olisi lopettaa eikä pitkittää omaa kärsimystä ja elää tietämättä missä mennään.. :/

toivottavasti asiat selvii :))

Vierailija

Sanon tämän suoraan: ei tulevaisuutta.

Jätän perustelematta, koska sillä ei loppujen lopuksi olisi merkitystä, joten tämä jääköön vain minun henkilökohtaiseksi näkemyksekseni.

Vierailija
Cosmonautti

Jätän perustelematta, koska sillä ei loppujen lopuksi olisi merkitystä, joten tämä jääköön vain minun henkilökohtaiseksi näkemyksekseni.

Melko samoilla linjoilla oon. Jos noin lyhyessä suhteessa on tollasia ongelmia, niin ei kannata nuoruuttaan tuolla pilata. Meri on täynnä kaloja.

Toisekseen, jos viina on napsahtelujen syy, niin ongelma on helppo ratkaista-ei enää ikinä viinaa.

Surullisen usein kaikki persoonallisuushäiriöiset kasaantuu yhdelle ihmiselle.. Jatkossa voisit opetella arvostamaan itseäsi.

Vierailija

Oon muuten huomannu kans et aina tietyille ihmisille tulee niitä ongelma tapauksia. Mäki oon ekaa kertaa sellasessa suhteessa missä mies ei oo täys kusipää ja peluri, ja se tuntuu kieltämättä vähän oudolta :D Mut se että oikeesti arvostaa itteänsä ja tuntee ittensä tasavertasks jätkän kanssa on tärkeetä.

En osaa ton sun poikkiksen käytöksestä sanoo yhtään mitään.. Muuta kun että outoa on. Kuulostaa vähän sekopäiseltä.. Nii välttäsin kyllä tulevaisuuden rakentamista tollasen kanssa. Koita odottaa että vastaan tulee joku mukava joka tekee sut onnelliseks :)

Vierailija
Cosmonautti

Joo no samaa mieltä.. Ja ei tuo teidän suhde kuulosta kovin terveeltä. Jos nuo "raivonpuuskat" oikeasti vaivas miestäs, ni se lopettas juomisen. :/ Mutta tsemppiä sulle!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat