Laihuus miehellä

Vierailija

Onko kukaan seurustellut koskaan mielestään liian laihan miehen kanssa? Jos on niin miten olette asiaan suhtautunut, antanut vain olla vai yrittäneet jotenkin saada tämän hieman keräämään painoa??

Ihastuin siis tuossa vajaa ½vuotta sitten erääseen nuoreen mieheen,oli tuolloin vielä armeijan muonissa ja hoikka oli silloinkin. Intistä päästyä toinen sitten alkoi vähän laihtua, asia ei minua vielä häirinnyt koska se ei juurikaan kropassa näkynyt, kertoi vaan että paino laskenut.

Nyt sitten olen huomannut että tyyppi on oikeastikin laihtunut, solisluut tuntuvat selvästi ja se ah niin ihana urheilijan peppu jota tykkäsin katsella alkaa kadota. Alan olla huolissani enemmänkin itseni takia, pystynkö katsomaan toista samalla tavalla kuin ennen jos vielä tuosta laihtuu :(
Tervehän se on, syö käsittääkseni ihan normaalisti mutta on töissä päivät raksalla (tosin kropasta fyysinen työ ei näy) ja sitten treenailee vielä maratoonia varten joko lenkkeillen ulkona tai salilla juoksumatolla.. oon ajatellut että se nyt kuuluu vaan tohon treenaamisen asiaan ja kun se on ohi se voi taas palata normaaliin.. sanokaa mulle että se loppuu kunhan maratooni on ohi!

Mutta jos ei, niin miten mä uskallan asian ilmaista hänelle niin ettei toinen ota sitä itseensä? En tarkoita että siitä pitäs tulla mtn mitä se ei ole niinkuin vaika bodaria yms. koska syntymälahjana hoikkuutensa saanut mutta että vähän saisi lihaa luidensa ympärille.. oikeesti sen käsivarret on aika ruikut nyt, en ees luota että se jaksais nostaa mut ja sen vahingossa sille oon sanonukin..

Jätkä ei siis ole sairaallollisen laiha, sanotaanko näin itsekkäästi että esteettisyys kärsii, en tykkää luista ja niitä alkaa näkyä hälyttävästi..
Voi olla myös se kun itse en ole mikään keijukais rakenteinen vaikka lyhyt olenkin, en kai halua että näinkin pienenä näyttäisin siltikin isommalta kuin hääja eroa pituudessa on n. 16cm.. sentään painaa vielä vähän enemmän kuin minä -.-'
Voisin tietysti itsekin laihuttaa ns sopivampaan kokoon että minua ei hänen laihuutensa häiritsisi mutta kun en ole nytkään lähellä ylipainoa enkä halua menettää ennestään pieniä rintojani, muutama kg menisi mutta se taas ei minulle riittäisi.. kuulostan tosi itsekkäältä, toivottavasti joku ymmärtää.

Kommentit (1)

Vierailija

Moikka !

Minä olen ollut jo 4v. mieheni/poikaystäväni kanssa. Ja hän on laiha, ainaki minun mielestä. Armeijan aikaa oli jopa sopusuhtanen, mutta heti sen jälkee hän rupes mollaa omaa ulkonäköö et on muka liia lihava, vaik ei ollu minusta. Mut nyt sitte on laihtunu tosi paljon, sanoo syövänsä, mut se syöminen mitä minä oon kahtonu nii se on sellast et tyylii pari leipä palaa, banaani ja limpparia ja pullaa syö päiväs. Vähäkkö ahistaa kahtoo ku yks on nii laiha, solisluut näkyy jo, kehtaa sanoo et ei oo ees laiha. Hän ei kyllä urheile mihinkää maratoonii, mut muute vaa urheilee/nostelee painoja.

Minua häirihtee se jonkun verran, mut yritän kestää sen, pakotan syömää aina jotai mitä itekki syön. Olen kyllä ns. leikki mielisesti sanonu että "miks oot tollan laiha/luuranko.." ei nyt pahaks oo ottanu ku oon sanonu tolleen.

"Voi olla myös se kun itse en ole mikään keijukais rakenteinen vaikka lyhyt olenkin, en kai halua että näinkin pienenä näyttäisin siltikin isommalta kuin hääja eroa pituudessa on n. 16cm.. sentään painaa vielä vähän enemmän kuin minä -.-' "

lainaten sinun sanoja minulla sama vika mutta hän on suunnillee 1-3cm pitempi ku minä vaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat