Ystävä Helsingistä

Vierailija

Hei,
olen pian 21-vuotias nuori nainen ja koko ikäni asunut Helsingissä. Minulla on reilusti kyllä kavereita mutta kaipaisin samanhenkistä ystävää, sellaista jonka kanssa voisi viettää paljon aikaa yhdessä, luoda jotakin muuta kuin nämä "soitellaan pari kertaa kuussa"-suhteet, mitkä ikävä kyllä ovat todellisuutta pääkaupunkiseudulla. Ihmiset eivät oikeen jaksa panostaa enää oikeisiin ystäviin vaan kavereita on sata, ja silti olo on usealla yksinäinen.
Asun kaksin koirani kanssa, ja takanani on kolmen vuoden suhde. Musiikki on iso osa elämääni, nautin myös sisustamisesta. Olen kova keskustelemaan, nauramaan ja herkkäkin. Puhun asioista niiden oikeilla nimillä ja turha pinnallisuus ei oikein iske. Kerro jotain itsestäsi ja laita oma sähköposti-osoitteesi jos yhtään innostuit.

Kommentit (5)

Vierailija

Vieläkö olet yhtä ystävää vailla? Muutin juuri takaisin Helsinkiin, enkä ole saanut vielä lämmitettyä kunnolla vanhoja kaveri-/ystävyyssuhteita tarpeeksi joten kaipaan samanhenkistä seuraa kovasti. Olen 20-vuotias nainen aivan Vantaan rajalta myöskin.

Mese on que_laura@hotmail.com

Vierailija

Hei täällä kanssa kohta 21 vuotias nainen Vantaalta, etsin uusia ystäviä ku entiset suhteet mennyt "soitetaan kerran viikossa"

Olen avoin kaikelle uudelle ja huumorintajuinen ihminen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat