Mikä sinua kiihottaa?

Vierailija

Millaisista jutuista sytyt?

Itse pidän siitä, kun mies imee kaulaani ja/tai kuiskailee hellyyksiä. Pidän myös pitkäkestoisesta esileikistä, joka saattaa alkaa jo aikaisin päivällä vinkkaavilla puheilla :D

Syön myös maca-jauhetta, jonka sanotaan lisäävän seksuaalista halukkuutta.

Sivut

Kommentit (23)

Emmic
Seuraa 
Liittynyt15.1.2011

Kaulaan suutelu on ehdoton ykkönen on kaulaa suuteleminen ja pitkä kiusasus ettei yksinkertaisesti enää kestä. :)
Rajut otteet ja nopea ''kiihottaminen'' on välillä tosi jees.
On myös kivaa jos mies tulee yht'äkkii takaa päi suutelee kaulaa ja ottaa toisel kädel rinnasta kiinni ja hieroo sitä jo toisen laittaa alapäähän tulee todella haluttu olo :)

Nää ainakin tuli ensimmäisenä mielee!

Vierailija

muiden läsnäollessa vaatteiden alta sively( olkoon vaikka paidan hihan sisäpuolen sively, jostakin syystä tykkään), kaulaa suutelu, korvalehtien suutelu( etenkin yläosa, tulee mukavat vibat ;)), no suutelu yleensäkin kiihottaa sopivan puoliskon kanssa :D
Sit tykkään kun hiuksia sivellään korvan taakse..
Ja käden hively kylkiluiden ja lantion välillä, nimenomaan oikealta puolelta, en tajuu mikä siinä on mut ihan TAJUTTOMAT väreet kulkee ei pysty olee paikallaan..mmm

Ja sit semmonen pieni alistaminen miehen puolelta, ihanaa kun toinen tietää mitä haluaa ja ottaa sen ;) hellästi tosin

Näitä on paljon

Vierailija
Emmic

Kaulaan suutelu on ehdoton ykkönen on kaulaa suuteleminen ja pitkä kiusasus ettei yksinkertaisesti enää kestä. :)
Rajut otteet ja nopea ''kiihottaminen'' on välillä tosi jees.
On myös kivaa jos mies tulee yht'äkkii takaa päi suutelee kaulaa ja ottaa toisel kädel rinnasta kiinni ja hieroo sitä jo toisen laittaa alapäähän tulee todella haluttu olo :)

Nää ainakin tuli ensimmäisenä mielee!

Nimenomaa; jos mies tulee yhtä äkkiä takaa päin, suutelee kaulaa jne. ja ottaa toisella kädellä rinnasta kiinni, hieroo sitä hellästi ja toisen laittaa alapäähän, nii tulee todella haluttu olo.. <3 Seisokki kiihottaa aina.. ;)ja suutelu eri puolilta vartaloa, kielen käyttö.. ;)

Vierailija

Olen huomannut tuon macan voiman... Himottaa useammin, aseksuaalina en ihan tykkää. :p

No, silloin kun tekee mieli harrastaa sooloseksiä, niin itseäni ainakin kiihottaa seksiin liittyvät keskustelut tai eroottiset tarinat. Myös mielikuvat tuhmista jutuista.

Vierailija

Pidän siitä kun mies näykkii, imee ja puree hellästi kaulaani, samalla kun on ihan kiinni minussa.
Myös tietyt kosketukset, kuten kun mies suudellessa hivuttaa kätensä hiuksieni alta niskalle/kaulalle.. uijjui.

Vierailija

Tykkään kans tosta kaulan puremisesta tai imemisestä ja aika pitkästä esileikistä, sit tykkään siitä että koskettelee mua sillee hellästi ja hivelee enkä sellasesta "agressiivisuudesta", silittäminen ja vaatteiden alta hyväily näi ekana tulee mielee

Vierailija

oi se on niin ihanaa ku mies tulee mun taakse jos seisoskelen jossai ja sit se kaappaa mut otteeseensa ja työntää käden paidan ja rintsikoiden alle ja alkaa hieroo ja puristelee rintaa ja toisen käden työntää housuihin ja aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! ja sit ku se riisuu mult rintsikat ni ensin avaa ne, sit vie kädet mun niskan kautta kaulalle ja hivuttaa niit käsiää mun hartioita pitkin alaspäin niin et ne rintsikat lähtee päält samal ja sit se vie kätensä siinä mun rinnoille ja ah! ja toki kaulan ja korvien suutelu on ihanaa! Ja rintojen suutelu ja imeminen kiihottaa kans.

+ se et huomaa et miehel o seisokki ;D

Vierailija

iso kiitos vaan teille, jotka puhuitte maca jauhosta, en ollut koskaan ennen kuullutkaan koko aineesta ja uteliasuuttani aloin sitten googlettamaan että mitäs tämä macajauhe on, no päädyin sitten tilaamaan sitä..jos se vaikka saisi seksihaluni nousemaan, on nimittäin ollut jo kauan aika olemattomat, ja seksielämämme onkin siitä kärsinyt, kun seksiä on ollut kerran-pari kuukaudessa n. 8kk ajan, mutta kun ei vaan tee mieli niin ei voi mitään. Onneksi mulla on ihana poikaystävä kun se on kestänyt mun pihtauksen :D Mutta tosiaan nyt odotan innolla että se macajauhe tulee ja pääsen kokeilee, voin sit tulla tänne vaikka kertomaan että miten se on toiminut :)

Lenune
Seuraa 
Liittynyt3.7.2011

Kun mies nappaa ranteista kiinni, painaa seinää vasten ja suutelee oikein intohimoisesti. Tai vaihtoehtoisesti kaataa sohvalle/sängylle ja suutelee. Oikeastaan mikä tahansa paikka käy, missä joutuu sopiva tiukasti miehen ja jonkin kiinteän asian väliin.

Se, kun kuulee miehen hengityksestä, että se on kiihottunut. Korvaan kuiskiminen matalalla äänellä. Hallitsematon hengähdys kaulalla.

Takaapäin halaaminen ja kaulan suutelu, hiuksista kiinni pitäminen.

Se, kun sitoo ite miehen kiinni avuttomaan asentoon ja alkaa kiusata sitä koskettelemalla, strippaamalla tai pitämällä sen nähden omaa kivaa. ;P

mari-
Seuraa 
Liittynyt16.8.2011

semmonen raju suutelu ympäriinsä ja välillä helläkin. ja minusta kans että jos pitelee väkisin aloillaan ku ite kiusaa sillä että ei meinaa pysyä paikallaan. ah.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat