kavereita/ ystäviä?

Vierailija

Seurustelin 4kk (yli)sosiaalisen miehen kanssa. Miehen ystävät olivat kaikki todella mukavia, mutta en ehtinyt tutustua heihin niin hyvin että voisin näin eron jälkeen pitää yhteyttä. Ongelmani on nyt se, ettei minulla ole enää minkäänlaista sosiaalista elämää ja noiden 4kk aikana ehdin jo tottua viikoittaisiin kissanristiäisiin ja muihin illanviettoihin. Mikään ei ole niin ihanaa kuin toisten ihmisten läsnäolo…

Haluaisin löytää kavereita ja ystäviä, ihania ihmisiä joiden kanssa voisin viettää aikaa, mutta olen vähän ujo ja asun jossain periferiassa.Onko jotain ehdotuksia mistä näitä todellisia ystäviä/ kavereita löytää? Miten sinä löysit omasi?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on aivan sama ongelma! Paitsi että ollaan vielä yhdessä ja asutaan yhdessä. Suhteen alussa vietettiin hirveesti aikaa kahestaan ja miehen ystävien bileissä. Unohdin sitten pitää yhteyttä osaan vanhoja ystäviäni. Harmittaa todella paljon. Ei siinä muu auta, kuin alkaa tutustua uusiin ihmisiin. Voisit aloittaa jonkun uuden harrastuksen? Niin itse olen ajatellut tekeväni. Mulla on kaikista rakkaimmat ystävät kyllä säilynyt, mutta kaipaisin lisää ihmisiä (ja bilekavereita!).

Vierailija

Kiitos vastauksestasi! Mukava kuulla etten ole yksin. Aika harmillinen tilanne sulla. Luuletko että on ihan mahdotonta vielä yrittää paikkailla välejä vanhojen ystäviesi kanssa? Niin ja ainahan voit yrittää houkutella nykyistäsi mukaan illanviettoihin ja sitä kautta löytää uusia tuttavuuksia. Itseasissa löysin mukavan oloisia kavereita Helsingin whiteout tapahtumasta, kun uskalsin sinne yksin mennä. Olisiko siellä sun lähellä jotain festareita tai muita tapahtumia?
Tsemiä ystävien ja bilekavereiden etsintään! =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat