Ihastunut kahteen mieheen

Vierailija

Nojoo. Ei varmaan mikään ihan outo juttu. No, oon ihastunut kahteen tyyppiin. Toisen(X) kanssa ollaan ihan suht. hyviä kavereita ja jutellaan aika paljon.Tunnenkin sen sitten tietty paremmin.Toinen(Y) on opiskellut vuoden kauemmin kuin mä, joten ei nähdä yhteisillä luennoilla paljonkaan, mutta kyllä me silti jonkin verran hengataan yhteisissä opiskelutapahtumissa ja on ihan rento meininki. Kaikki opiskellaan samaa ainetta yliopistossa.
On ehkä niin hyvä tilanne, että molemmat vois olla kiinnostuneita musta.Ehkä.Toinen (x) on ehkä jotenkin samanlaisempi kuin mä. Vähän ehkä semmonen maailaa-olkapäillä-kantava tyyppi. Vähän ehkä ollaan semmoosia haaveilijoita ja surumielisiä. Toisaalta kokisin, että hän ehkä tuntee minut paremmin. Tässä on nyt siis kyseessä se tyyppi, jonka kanssa juttelen aika paljon. Tosin fbssä, kun ollaan molemmat aika koulua vältteleviä persoonia :D
Toinen(Y) mies tuntuu ehkä iloisemmalta. Hän ei välttämättä ressaa muiden ihmisten kohtaloita tässä maailmassa ja on elämäniloinen, mutta ei hän mitenkään kevytkenkäinen ole.Se , että pidän hänestä ei johdu ulkonäöstä, sillä tiedän, että tuo ensimmäinen mies (X) on monen likkakaverin silmää miellyttävä.Tyyppi (Y) on karsimaattinen ja tunnen häneen kyllä vetoa, vaikka toisaalta tiedän, että toinen on erittäin hyvä pakkaus.Molempiin tunnen siis tietty vetoa, koska ovat hyviä tyyppejä.

Mä en oikein tiedä, mikä mun kysymys on. Tuossa eräällä miehellä oli sama ongelma kuin mulla ja häntä kehotettiin treffailemaan molempia.Mun mielestä se on jotenkin vieras ajatus, koska arvostan molempia paljon. Ehkä jos en tuntisi näitä tyyppejä, niin sitten voisin treffailla molempia samaan aikaan. Mut nyt, kun tykkäisin molemmista, niin en viitsi tehdä mitään aloitetta tämän X:n suhteen.

ONKO ok treffailla kahta miestä? En mitenkään pystyisi osoittamaan kiinnostusta toista kohtaan , jos oon sen jo toiselle miehelle tehnyt." Moro.treffailen sun lisäksi yhen toisenkin tyypin kanssa"

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat