Kiinnostunut sivarista, apuja?

Vierailija

Eli tosiaan sivari olis kiikarissa. Olen ollut työharjoittelussa sairaalalla 3viikkoa ja siellä olen kiinnittänyt huomiota yhteen sivariin. Aluksi vaan katselin sitä. Oon porissu sille, et kui kaua viel jälellä ja mitä tykkää olla yms tuohon sivarijuttuun liittyen. Ja tietenki ku on ihastunu johonki niin sitä voi kuvitella kaikennäköstä. Siks pyydänki teitä kommeintoimaan tätä tilannetta.

Eli katsekontaktia on otettu vaikka kuin paljo. En tiiä kattooko se mua siks ku minä tuijotan sitä. Mut oon huomannu et se kattoo mua vaikken itse ees katso siihen päin. Se katsoo aina suoraan silmiin ja sillä on aina sillon sellainen ihana ilme. Se ei moikkaa töissä muita hoitajia, vaan sivareita, sairaala apulaisia ja mua. Aina kun minusta ja mun tekemisistä joku puhuu nii tää pysähtyy kuunteleen ja kattoo mua. Tuota nuin..? onko tää vaan utelias vai mitä helkkaria? Keittiössä kun oltiin syömässä ja se oli lähdössä, mun ohjaajat alko puhumaan minusta niin se pysähty ja katto mua päästä varpaisiin ja hymyili hieman. Samoten olin itte portaissa ja se menossa hissiin. Taas minusta alettiin puhua niin se pysähty ja tuli sillain et näki mut ja katto mua semmosella ihanalla ilmeellä. Ja eilen tuli samoihin paikkoihin mihin minä menin, vaikkei hänen olisi tarvinnut ja tulee aina mahdollisimman lähelle. Ja katselee siis koko ajan ja pientä hymyä laittaa välillä.

Vaikeaa vain kun meen iihan lukkoon tän seurassa, jota en siis koskaan ole tehnyt.. Ja 1 ½ viikkoa vielä harjoittelua jäljellä joten siinä pitäs jo tapahtuu jotain. Jotenkin ahistaa, oon jopa lintsannu osin töistä sen takia et tän kans pystyis puhumaan. Tuli melko paska-hoitaja olo mut mitäpä en tekis miehen eteen. Vielä kun sais tietoon et merkkaako ne sen katsekontaktit ja uteliaisuus mitään ja et seurusteleeko se. Ja tällä ei ole edes facebookia jota vois kytätä.. :D

Auttakkee, mitä nuo merkkaa vai merkkaako mittään.

Kommentit (10)

Vierailija

Moi, joko teillä on synkannu? No joka tapauksessa näin miehenä löysin tuosta tekstistä itseni kun ujous painoi päälle eikä naisiin oikein saanut kunnon kontaktia katseita ja hymyjä pitemmälle. Tää kaveri on aivan selvästi sinusta kiinnostunut mut voi hyvinkin olla ettei tuu sinua kahville pyytelemään. Sekin voi jo riittää jos hän miettii pienessä päässään että joku noin ihana tapaus (siis sinä) on jo varattu ja asia jää sitten siihen mistä seuraa että myöhemmin harmittaa kun ei niitä paria sanaa suustaan päästänyt...

Kun oot itse kiinnostunut niin pyydä hieman avutonta miesparkaa vaikka joku ilta töiden jälkeen kahville, siitä se lähtee jos on lähteäkseen. Varattu tapaus kyllä kieltäytyy kohteliaasti mutta olet silloin osoittanut mielenkiintosi ja se voi johtaa johonkin kaukanakin tulevaisuudessa, ei näistä koskaan tiedä ;). Asioita ei kannata pyöritellä liikaa omassa päässään vaan toimia rohkeasti, pätee niin miehiin kuin naisiinkin ja pienellä epämukavuusalueella toimiminen vaan kehittää luonnetta!

Vierailija

Kiitän J0nesi :) No ei oikeestaan oo edenny kovinkaan paljoa. Tämä olikin fb:ssä mutta eri nimellä, nyt sitten poristaankin koneella aika usein. Tää ite jopa alottaa keskustelut. Mutta työpaikalla tää sitte menee hiljaseksi ku näkee mut. Se on menny pariin kertaan sen verran lukkoon, et toisen sivarin on pitäny auttaa se siitä tilanteesta. En tietääkseni oo niin pelottava :/ On kuitenkin juteltu enempi, en kyllä edelleenkään tiedä seurusteleeko, pitäisi saada kysyttyä jotenkin hienovaraisesti, kuitenkin heittää välillä pientä flirttiä että en sitten tiedä.

Vielä 3 päivää harjoittelua jäljellä, joten mulla tulee kiire :D harmi kun ei ole ollut samoja työvuoroja niin ei ole päässyt kunnolla juttelemaan, mitä nyt ohimennen.

Vierailija

Kannattaa kääntää harjottelun loppuminen sulle eduksi; voit hyvin ehdottaa tyypille tapaamista, koska "ette ole nähneet aikoihin". Ja joka tapauksessa ei kannata jättää hyvin alkanutta juttua tuon takia. Oletko sinä osoittanut, että olet kiinnostunut? Ehkä mies vaan yrittää näyttää sinulle, että häntä kiinnostaa, etkä ole epäilevien ajatustesi keskellä tajunnut osoittaa myös sinun olevan kiinnostunut. Kerää vain rohkeutta ja ehdota tapaamista miehelle. Kylläpä hänen seurustelut selviävät (toivottavasti) myös sillä. Tsemiä!

Vierailija

Voi kun joillakin se rentouden saavuttaminen voi ottaa pitkänkin ajan, et varmasti oo pelottava mut jännitys voi olla aluksi liikaa :). Hyviä pointteja myös blackandwhitelta!

Vierailija

Eilen loppui sitten harjottelu, enkä nähnyt tätä näinä kolmena päivänä ollenkaan.. Maanantaina näin sen verran että ehdin moikata kun piti juosta huoneesta toiseen. (Vitsit sillä oli levee hymy kun menin sinne missä se oli muiden sivareiden kans :p) Se oli sillon aamuvuorossa ja minä illassa joten kun minä tulin se jo lähti. Tiistaina ei tällä sitten ollut töitä ja eilen oli ilta. Oikein kysyin toiselta sivarilta et tuleeko tämä iltaan ja sano et tulee, mut lähtee saman tien kuskaan yhtä asiakasta toiseen sairaalaan, joten ei ehditty taaskaan nähdä.

Ajattelinki ehdottaa tapaamista nyt, niinkuin ehdotitte. Tässä on vaan se ongelma et mulla ei oo kun sen fb, jossa se käy toisinaan. Monesti oon tän nähny lähtevän suoraan töisä harkkoihin, että saan hetken oottaa ennen ku pääsen sille puhumaan. :/

blackandwhite, oon ainakin yrittänyt näyttää että minuaki kiinnostaa. Tiiä sitte oonko onnistunu siinä. Oon alottanut keskusteluita niin koneella kuin töissäkin ja heittänyt itsekin flirttiä.

J0nesi, Jeps, koneella se puhuu ihan rennosti mutta heti kun kasvotusten niin tää punastuu ja menee hämilleen, ja toisinaan menee ihan lukkoon asti. Mikä on minusta jotenkin hauskaa kun se muuten on niin äänekäs näiden muiden sivarien kans.

Vierailija

Ainakin minun silmääni ottaa miehen ujous ja hämilleen meno juuri sinun kohdalla, varsinkin jos mies on muuten melko äänekäs ja rohkea. Jos olisit hänelle yhdentekevä, "kuka tahansa", hän tuskin menisi ihan lukkoon puhuessaan sinulle. Minä en ainakaan ole koskaan pystynyt katsomaan ihastuksiani silmiin. Joskus vieläkin kiinnostavalle tyypille juttelu on vaikeaa, vaikka sosiaalinen ja aikamoinen pälättäjä olenkin. Sitä vain pelkää, ettei sano mitään tyhmää ja haluaa antaa itsestään mahdollisimman hyvän kuvan. Uskon siis, että mies on ainakin jossain mielessä kiinnostunut, vaikka ei vielä ihastunut olisikaan. Ota miekkoseen yhteyttä joko fb:n kautta viestillä/keskustelussa tai ole sattumalta paikalla kun hänen treeninsä loppuvat, jotta pääset juttelemaan hänelle Ü Maltti on valtti!

Vierailija

Toista jännittää aika kovasti kun seurassasi menee hämilleen ja muiden miesten kanssa riittää tarinaa, ainakin normaalit sosiaaliset taidot tuntuu löytyvän. Hämilleen meno ja leveä hymy viestii kiinnostusta sinua kohtaan, muuten tuota lukkoon menemistä ei pahemmin tulisi. Se jännitys kyllä karisee jos vaan pääsisitte kahden juttelemaan muuten kuin koneen välityksellä. :)

Vierailija

Sehän olisi helppoa kun asuisin samassa kaupungissa niin voisin "sattumalta" kulkea ohi kun tän treenit loppuu, mutta kun välimatkaa on se 60km niin ei ihan viitsi, jos ei sitten onnistukkaan. :/

Ja mitä tääkin nyt merkkaa, poristiin sitte tuossa perjantaina koneella. Aluksi kaikki oli mun keksittävä ja pidin yllä keskustelua kyselemällä, tietenki hänki kysy väliin jotain. Sitte sanoin et jäi harmittamaan kun en nähny sitä sillon mun viimeisenä harjottelupäivänä. Tää meni vähä hämilleen siitä ja sano et käy syömäs tulee kohta takasin. Sitte se kyseli et mitä asiaa mulla olis ollu. Sanoin, ettei mitään erikoista et oisin halunnu vaan nähä. "niinniii :)" Kysyin sitte, että haittaako et oisin halunnu nähä sen. "ai mikä?" "no et oisin halunnu nähä sua" "aijjaa :)" Joo tota.. mikä helkkarin vastaus tuo on.. ;o Tän jälkeen sitte tää alko kamalana jutteleen ja kyseleen kaikkia normia ja puhuttiin sen harrastuksesta ja siitä ku mulla on sen mielestä kiva puhetyyli ja hauskoja sanontoja. Se sitte lähti jonnekki viikolloppu reissulle eikä olla sen jälkee puhuttu mitään.

Jotenki ottaa päähän ja hävettää. Itse kun ruukaan kumminki sanoo asiat suht suoraan varsinki jos kysytään niin vaivaa tuo nyt ihan kamalasti. Aargh.

Vierailija

Varmasti harmittaa mut häpeemiselle ei oo mitään syytä, oot tehny ihan oikein olemalla aktiivinen osapuoli ja jos tuosta ei nyt sit mitään tulis niin oot vaan saanu lisää kokemusta, siitä voit olla vaan tyytyväinen ittees, hyvä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat