mielipide atooppisesta ihottumasta

Vierailija

niin eli minulla on ollut koko ikäni atooppinen ihottuma ja olen melkein kaikelle allerginen. olin nuorempana hyvin masentunut kyseisetä asiasta, mutta 15vuotiaana lopetin kaiken syömisen mille olen allrginen(pahiten ongelmaa tuotti karkit,sipsit,suklaa ja muut herkut,mitä kaverit mättää minkä ehtii)ja nyt naamani iho on todella hyvä ja muutenkin iho on huvänä huonoja kausia lukuunottamatta mutta kämmenselässä on neurodermaattiläiskä. olen siis jo 18 vuotias.
omaa miltäni se vaivaa vieläkin kovasti ja päiviäkin jolloin jopa itken ihoni takia.
kysynkin teiltä, miltä atooppinen ihottuma teidän normaalien silmissä näyttää?

Kommentit (2)

Emmic
Seuraa 
Liittynyt15.1.2011

No siis ethän sinä nyt ole mikään epänormaali vaan omanlaisesi :)
Ja en minä ainakaan välitä ihon laadusta jne.. Eikä vika ole millään tavalla sinussa vaan sinulla on vain atooppinen ihottuma. Joten tsemppiä. Ei kukaan meistä ole täydellinen, mutta pitää oppia hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. :)

Emmic
Seuraa 
Liittynyt15.1.2011

No siis ethän sinä nyt ole mikään epänormaali vaan omanlaisesi :)
Ja en minä ainakaan välitä ihon laadusta jne.. Eikä vika ole millään tavalla sinussa vaan sinulla on vain atooppinen ihottuma. Joten tsemppiä. Ei kukaan meistä ole täydellinen, mutta pitää oppia hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat