Mitä 18-vuotiaalle parhaalle ystävälle lahjaksi?

Vierailija

Ystäväni täyttää parin viikon päästä 18vuotta, mutta mitä hankkisin hänelle lahjaksi?
Oon ostanu tyynyliinan ja ajattelin siihen kirjottaa jotain tai piirtää, mutta nyt en keksi mitään mitä siihen voisin tehdä :--S Oisko teillä ideoita?
Tai muitakin lahja ideoita? Entä korttiin?

Ystäväni on siis nainen.

Kommentit (5)

Vierailija

Sillon ku mun paraskaveri täytti 18, ostin hänelle kauniit kehykset ja kirjoitin rypistettyyn paperiin tekstin englanniksi jossa kerron kuinka paljon välitän ja tarvitsen häntä :) Ostin myös skumppapullon ja mitäköhän muuta.. :D

Osta lahjakortti jonnekkin hierojalle tai kauneusmestaan missä voi laittaa esim vaikka kynnet tai ripsipidennykset, tai vie syömään kahdenkesken :)

Vierailija

Kehyksiin tehty juttu olisi hieno tai yhteinen kuva meistä :-)
Tuo syöminenkin olisi ihan hyvä idea.. mutta haluan antaa jotain sellaista mikä ei unohdu! Kiitos kuitenkin vinkeistä.

Vierailija

osta sille dildoin , saapahan yksinäisiin öihinsä puuhaamista ;) ja sen se kyllä muistaa :D ite sain dildon kavereilt mut ei oo ollu pahemmin käyttöä :D

jonsku11

osta jotakin persoonallista ja erinlaista. itse olen tehnyt monet hyvät lahjaostoni Emp:ltä...:) kannattaa käydä kurkkaamassa jospa sieltä saisi jotakin vinkkejä joululahja pulmiin:)  www.emp.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat