Rivot keskustelut

Vierailija

Haluaisin kysyä teidän mielipidettä eräästä asiasta mikä on minua askarruttanut. Olemme poikakaverini kanssa sopineet pari vuotta sitten että olemme vain kavereita(kun tuli seurustelu puheenaiheeksi) ja olemme olleet kavereita jo melko pitkään. Olemme molemmat lukioikäisiä, nuoria aikuisia. Vaikka olemme sopineet että olemme vain "kaverilinjalla" niin haluaisin mielipidettä siihen kun olemme tosi paljon yhteydessä toisiimme ja yleensä aina kun olemme niin hän aloittaa puhumaan seksiin liittyvistä aiheista, rivoja puheita tms. Hän tahtoo antaa sellaisen kuvan, aivankuin haluaisi seksisuhteen kanssani mutta ei halua seurustella.

Mitä pitäisi tehdä?Mitä hän haluaa oikeasti? En haluaisi kysyä kyseiseltä henkilöltä suoraan, koska en halua pilata kaverisuhdettamme, mikä on kumminkin hyvällä linjalla.
Kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija

kuulostaa perusjannulta, seksi kiinnostaa, seurustelu ei.. itse tiedät parhaiten haluatko mennä siihen että teette sitä kavereina, mutta voin kokemuksesta sanoa että nainen ei (yleensä) voi sekstailla ilman että tunteet tulisi peliin.. ja se taas voi johtaa tärkeän kaverin menettämiseen.
eli jos jätkä on ehdottomasti sitä mieltä että ei tahdo seurustella, en sinuna menisi sen kanssa kyllä sänkyynkään. paitsi jos nuo puheet on vain puheita, silloinhan ystävyys voi jatkua normaalisti.
mun neuvo nyt kuitenkin on että ei seksiä kavereiden kanssa.! siitä se soppa syntyy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat