yhteydenpidosta...

Vierailija

tästä on ehkä jo avannut keskustelun (sori siitä) mutta haluisin mielipiteitä!
ollaa siis seukattu nyt koht just 5kk mutta mua harmittaa että tuntuu vieläki ettei poikkiseni päästä mua ihan täysin vielä elämäänsä. Mua harmittaa ettei se omast alotteest txtaile mulle joka pvä paljon, eikä oo ehottelemas näkemistä tyylii joka päivälle. Mä tarttisin sellasta että ollaan kokoajan tyyliin yhteydessä. Mä haluisin että textailtaisiin 2kertaa päiväs tai soiteltas (ku ei nähä) ja haluisin nähä 5krtaa viikossa. Mun poikkis selkeesti haluu nähä n.3-4krtaa viikossa ja viikosta 1-2 pvää ollaa sillai ettei kuulla toisistamme. Muina pväivinä ku ei nähä ni saateta yhet viestit vaihtaa / fb:ssä puhuu niitä näitä. On toiki ihan ookoo , mut miksei se haluu enempää? vaadinko ihan liikaa ku haluisin olla koko ajan kuulemassa mitä se tekee ja ajattelee?

Kommentit (2)

Vierailija

Ehkä sun poikaystävä haluaa edetä sillai rauhallisesti? Te ette ole seurustelleet vielä kovin kauaa ja ymmärrän kyllä et haluisit koko ajan nähdä ja kuulla hänestä mutta ihmiset on erilaisia ja kaikki ei vaan ole sentyylisiä et haluisivat nähdä joka päivä/txt/soitella yms jatkuvasti. Mut se ei silti tarkoita etteikö sun poikaystävä susta välittäis tai haluais sua elämäänsä. (:

Mulla itselläni on sellanen tilanne että ollaan seurusteltu pian 3v muttei siltikään nähdä ku joku 3-4krt/vko, koska asutaan vielä omissa kodeissamme. Tietty jutellaan joka päivä jotenkin, puhelimella tai netissä. Kovasti odotetaan että päästään yhdessä muuttamaan jonnekin päin suomea mut se on edessä luultavasti vasta vuoden päästä.

Mut niin, mun pointti on se, että ei kannata alkaa vaatimaan sellasta että jatkuvasti pitäis nähdä/puhua yms. Voit toki ehdottaa joskus et näkisitte useammin mutta tee se sillai ettei sun poikaystävästä tunnu et olisit jotenki takertuva tms. (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat