Onko syytä olla mustasukkanen?!?

Vierailija

Joo elikkäs naurettavaltahan tämä varmasti kuulostaa, mutta tyttöystäväni tuntuu viihtyvän vähän liiankin hyvin exänsä kanssa. Itse kun olen tyttöystäväni seurassa nii ei mtn ole, mutta heti ku "silmä välttää" nii se hyppääki exänsä kyytiin ja mitä lie tekeevät, ku sit ei vastaa puhelimeen, ja sanoo että ei kuullu olevinaan?!? ja tänäänki lähti sen kyytiin, eikä mitään kertonut, paitsi sitten sanoi, että "Semmosii asioita mistä tietää että tyttö/poikaystävä suuttuu nii ei tarvii ees kertoo"!!

Vanha Suola Janottaa?!?!

Kommentit (13)

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Kyllä olisin minäkin sun asemassas mustasukkainen. Ei siinä sinänsä mitään jos on kaveri exänsä kanssa, sehän on ihan ok, mutta se, että lähtee tollai vaan eikä kerro yhtään et mihin on menossa. Ja toi mitä hän sanoi lähtiessään on kyllä ehkä vähän epäilyttävää.

Vaikea sanoa janottaako se vanha suola vaiko ei, mutta sun asemassas mä pitäisin kyllä vakavan keskustelun tuosta asiasta, en hyväksyis mitään salaisia tapaamisia exän kanssa.

Tsemppiä!

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Ja just toi mitä sun tyttöystävä lähtiessään sanoi, kertoo jo sen, että tekeillä on mitä todennäköisimmin jotain mistä on jo aihettakin olla mustasukkainen.. En voi tietenkään vetää sen suurempia johtopäätöksiä, mutta tee sun tyttöystävälle selväksi, että sä et hyväksy tuollasta. Sun ei edes tarvi hyväksyä.

Vierailija

onhan toi ny vähä outoo ja surullista ettei poikaystävälle voi ees olla rehellinen.. mut sun täytyy puhuu senkanssa asiasta ja sopia yhteiset pelisäännöt, ettei hän nyt joka päivä lähe sinne exänsä kanssa tekemään yhtää mitää!

Vierailija

Olen samaa mieltä muiden kanssa, että sinänsä exän kanssa ystävänä oleminen ei ole väärin. Mutta jos kysyy mitä on tehnyt hänen kanssaan. ja tyttöystäväsi vastaa, että ei voi kertoa niin todellakin on syytä olla mustasukkainen. Seurustelu kuitenkin perustuu rehellisyyteen ja luottamukseen ja tyttöystäväsi ei kyllä täytä näitä kriteereitä. Itse tuossa tilanteessa sanoisin suoraan, että jos asia on niin että et voi kertoa mitä puuhailet exäsi kanssa, niin ehkä parempi pitää taukoa, että tyttöystäväsi voi miettiä mitä haluaa. Ja omasta mielestäni olisi aivan sama onko se exä vai jokin muu mies niin en pitäisi tuollaisesta.

Vierailija

No mustasukkaisuudellahan ei ikinä mitään voita, että siinä mielessä ei olisi ikinä syytä olla mustasukkainen, vaan selvittää ongelmat muilla keinoin.

Itse en hyväksyisi moista käytöstä, ainakin tuo tyttöystäväs kommentti on melko lapsellinen. Jos onnistuu laukomaan jotain tuollaista, niin mahtaako sellaisen ihmisen kanssa voida edes fiksusti keskustella? Yrittää toki kannattaa.

Ootko ihan varma, että suhdetta kannattaa jatkaa? Tyttö ei tekstisi perusteella tunnu olevan kanssas kovin tosissaan.

Vierailija

Sen muijas on nyt tehtävä kyllä valinta.. Jännä että noin avoimesti tyttöystäväs lähtee toisten miesten matkaan.

Jos suoraan sanotaan niin jätä se. Sie ansaitset paljon parempaa.

Vierailija

no nyt tuli sit sen exälle sanottuu asiasta ja se raportoi tietysi T:lle eli siis tyttöystävälle. Ja sit tuli vihanen puhelu t:ltä ku se exä oli sanonu jtn semmosta että ehkä parempi on että ne ei oo enää väleissä ja nyt en tiiä yhtään että mitähä sitä tekis, ku puhelimeen ei vastaa ja ei haluu puhuu asiasta ja sanoo mua vainoharhaseks ja mustasukkaseks, että se miettii nyt mitä se haluu oikeen... ;( yli puol vuotta ollaan nyt yhessä oltu ja eka kerta ku tämmönen tuli, nii sanokaaha nyt jtn mitä voisin tehä ;s ;( Ku tarkotuksena ei ollu todellakaan että ne ei ois enää kavereita vaa sanoin sille jätkälle että ollaan yhessä ja tälleen..

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Siis ei oo totta! Mä olen nyt vahvasti sitä mieltä, että sä ansaitset jotain niin paljon parempaa.. Siis oikeesti, sun tyttöystävä käyttäytyy sua kohtaan todella törkeästi eikä välitä yhtään sun tunteista. Haluutko todella olla sellasen ihmisen kanssa? Se sun tyttöystävän exä on myös idiootti, mä sain sellasen vaikutelman että se tahallaan kerto tästä sun puhelusta sun tyttöystävälle et teille tuli sit riita. En tietenkään tiedä onko asia just näin mutta siltä se vaikuttaa.

Tsemppiä! Jos olisin sä, harkitsisin vakavasti sitä, että onko rinnalla nyt ihminen jonka kanssa haluaa oikeasti elää loppuelämän.

Vierailija

Minä kyllä kysyisin tuossa tilanteessa, mitä tyttöystäväsi oikeasti haluaa. En usko, että monikaan nainen hyväksyisi tuollaista poikaystävältään, joten sitä ei tarvitse sietää toisinkaan päin. Hyvän suhteen perusta on luottamus. Itsekin oli vähällä lopettaa suhteen, jonka onnistumisen puolesta on taisteltu yhdessä viimeiset kaksi kuukautta kynsin ja hampain, vain siksi, että sain tietää poikaystäväni pitävän selkäni takana yhteyttä johonkin tyttöön, josta hän ei koskaan ole kertonut minulle. Kyseessä ole pelkkä tuttavuus, mutta mielestäni parisuhteessa ei pidä sulke toista pois elämästään salailemalla tuttaviaan saatika tapailemalla exää toisen selän takana.

Varsinkaan en ymmärrä sitä, miten tyttöystäväsi voi olla sitä mieltä, että toista loukkavista asioista ei pidä kertoa. Ei kunnollisessa parisuhteessa tehdä asioita, joiden tietää loukkaavaan toista, ellei loukkaantuminen ole turhaa! Ja silloinkaan asioita ei salailla.

Minustakin sinun kannattaa miettiä, onko nainen arvoisesi. Tsemppiä!

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Mun mielestä on aika selvää, että ainakin exä haluaa tyttösi takaisin. Ja ainakin vähän tyttösikin taitaa haikailla exäänsä. Sanoisin, että keskustele tyttösi kanssa vielä kunnolla ja tee sitten päätöksesi. Voimia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat