luonnollinen, rento olo

Vierailija

Mies tapaa neiti x:n baarissa. Miehellä on neidin kanssa luonnollinen ja rento olo, he tapaava uudestaan baarissa ja tilanne on sama. Mies tapaa naista useita kertoja baarissa ja tilanne on aina sama. Oletetaan, että hän pitää yhteyttä x:n kanssa yhteyttä myös muuten: soittee, viestittelee, mesetää. He tapaavat kaupungilla ja hänellä on neidin kanssa edelleen luonnollinen ja rento olo. Kuukausien päästä neiti menee miehen luokse. Miehellä onkin sitten luonnoton ja vaivaantunut olo neidin seurassa, miksi? Johtuuko se kiinnostuksen puutteesta, jännityksestä vai mistä?

Kommentit (2)

Vierailija

luultavasti jännityksestä.. Vähän riippuu millä tavalla vaivautunu. Jos se on yhtäkkistä ja sellasta hermostuneisuutta, niin sitten jännittää.. Jos on sellasta välttelevää luonnottomuuttaa nii sitten voi olla asiat toisin.

Vierailija

Itselläni oli miehen tykönä jännittynyt olo ja uskon, että se paistoi läpi! Ja kerroin myös rehellisesti, että olin jännittänyt hänen tykö menoaan ym. Minusta itsestä tuntui, että mies ei jännittänyt yhtään vaan oli niinkö aina muulloinkin kun olimme nähneet, hänestä ei paistanut mikään ulos tai sitten olin vaan niin hermona, että en sitä huomannut. Mies myöhemmin kertoi, että hänellä oli luonnoton olo kun olimme olleet hänen tykönä kahden...ei ainakaan myöntänyt, että oisi jännittänyt. Aloin vaan itse miettimään, että jos ei jännittänyt, mitä sitten vai eikö miehellä ollut vain luonnetta myöntää, että oli jännittänyt?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat