Mitä lahjaksi?

Vierailija

Kertokaas, mitä voisin antaa kaverilleni 18 -vuotis synttärilahjaksi, kun haluaisin sen olen ikimuistoinen ja tietysti jotenkin merkittävä lahja, koska kyseessä on todellakin 18 -vuotissynttärit. Mitä teille on joskus mahdollisesti annettu tai minkä itse ajattelisit olevan hyvä lahja. Kaipaan ideoita! Kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija

Vastaamista varmaan helpottaisi, jos kertoisit onko tämä kaveri tyttö vai poika =)

Mutta nyt näin yleisesti tuli mieleen, että jos tulostaisit tai teettäisit valokuvia teistä ja hänestä, ja jos on niin etsit myös vanhoja kuvia, sellaisia mihin liittyy yhteisiä muistojanne ja sommittelet niistä taulun. Leikkaat vaikka lisäksi lehdestä jotain kuviin sopivia tekstejä tai kirjoitat itse ja kasaat leikkaa-liimaa -systeemillä koko jutun. Vaikkapa joku A3-kokoinen tai isompikin, ja hankit tietenkin kehyksen johon sen laitat. Lahjasta saa vielä käytännöllisemmän jos onnistut tekemään sen väreiltään hänen huoneeseensa tai makuunsa sopivaksi.

Onpahan ainakin itse ja vaivalla tehty, niin luulisi olevan merkittävä ja ikimuistoinen, eikä mitään kertakäyttökamaa : )

- sara

Vierailija

Hmm hei tuo idea kuulostaa oikein mahtavalta, ja ainakin uskoisin, että kaverini tykkäisi siitä. Hän on siis tyttö! :) Toinen asia onkin sitten jaksanko nähdä noin paljon vaivaa, mutta pistämpä idean mietintä myssyyn. Ottaisin muiltakin ideoita vastaan?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat