miehen puheet suomeksi kiitos!

Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

niin siis, olis ihana saada ihmisten näkemys siitä, mitä teiän mielestä mun poikaystävä meinasi puheillaan/ajattelee.

eli ollaa seukattu 5kk (ollaa 19v) ja on tosi ihanaa ja oltiin yhteisellä matkallakin. Sielä sitten menin sanomaan että 'rakastan ehkä sua vähäsen..' Noh hän ei osannut sanoa oikein mitään ja siitä seuras kaikenlaista. aloin mököttää ja alko itkettää sitten hän selitti että se tuntuu että vaadin häneltä jotain ja että nyt pitäis edetä nopeesti johonki eteepäi. Hän ei siis kuulema ollu ajatellu sanoa sitä vielä pitkään aikaan. Sano että välittää musta tosi paljon ja ei oo vaan kahta vaihtoehtoo tunteissa (rakastaa tai ei rakasta) mutta että hän ei sitä vaan voi sanoo viel. Sit hän sano kanssa että ollaa edetty aika nopee täs suhteessa. Eikä oikee selventäny mitä meinas. Hän myös painottanu että ei olla viel nii sitouduttu. sit kysyin että etkö oo sitoutunu muhun, ni hän tarkensi että joo, mutta ei olla niin sitouduttu että asuttais yhessä. Hän kuitenkin aina ihana ku nähään ja sano että sovitaan hyvin yhteen jne.

Mutta mitä noi sen puheet oikein on? Tykkään hänestä kovasti ja satuttaa että hän ei ollut edes ajatellutkaan VIELÄ sanovansa NIITÄ sanoja... Tahdotaanko me liian eri asioita?

Kommentit (2)

Vierailija

Kun sanoit hänelle, että rakastat häntä, niin tottakai hän koki, että hänen olisi pitänyt vastata sulle samalla lailla. Mutta koska hän ei ollut valmis sanomaan noita sanoja sulle vielä, hän koki tuottavansa sulle pettymyksen, ja ahdistui siitäkin.

Miehiä vaan ahdistaa. Ite oon ollu omani kanssa yhdessä kohta kuusi vuotta, ollaan asuttu yhdessä monta vuotta ja muutetaan pian omakotitaloon. Silti, kun pari viikkoa sitten puhuin naimisiinmenosta, häntä alkoi ihan kamalasti ahdistaa ja hän kielsi mua painostamasta häntä (vaikka itse on todellakaan mieltänyt pelkkää asiasta puhumista painostamiseksi...)

Eli älä jää vaahtoamaan asiaa mielessäsi, äläkä jää vaatimaan mieheltäsi selityksiä, vaan siirry ihan reippaasti tilanteesta eteenpäin ja jatka onnellista suhdetta :) Kyllä se siitä lähtee, ja mies sanoo nuo maagiset sanat kyllä, kun on siihen valmis!

Tuon ikäinen mies on maailman kynnyksellä, bile-elämä vetää toiseen suuntaan ja aloilleenasettuminen toiseen. Hän varmasti valitsee sinut, jos suhteenne kerran on onnellinen, mutta anna hänelle myös tarpeeksi vapaudentuntua. Nurkkaan ajaminen olisi pahin virhe, jonka nyt voisit tehdä.

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

kiitos jonna paljon! oot neuvonu mua niin monesti ja aina helpottaa kauheesti kun kirjotat<3 toi on niin totta, koska hän näyttää kaikessa teoillaan ja muilla sanomisillaan että tykkää tosi paljon, mutta 19v ja 5kk jälkeen niin varmasti haluaa vielä lykätä joitain tosi isoja asioita tuonnemmaksi vaikka olisikin mun kanssa tosissaan, niinkun on kuitenkin ilmaissut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat